ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شارژر مگ‌سیف اپل با برخی موبایل‌های دیگر هم سازگار است

گوشی‌های سری آیفون 12 نسبت به پرچمداران قبلی اپل نه تنها از شبکه 5G پشتیبانی می‌کنند؛ بلکه با اکوسیستم لوازم جانبی متفاوتی از جمله بهر‌مندی از شارژر مگ سیف رونمایی شدند. بررسی‌های جدید نشان می‌دهد ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | ۱۲:۴۵

گوشی‌های سری آیفون 12 نسبت به پرچمداران قبلی اپل نه تنها از شبکه 5G پشتیبانی می‌کنند؛ بلکه با اکوسیستم لوازم جانبی متفاوتی از جمله بهر‌مندی از شارژر مگ سیف رونمایی شدند. بررسی‌های جدید نشان می‌دهد که شارژر مگ سیف نه تنها از گوشی‌های آیفون بلکه روی برخی از گوشی‌های غیر اپل نیز به خوبی کار می‌کند.

«مکس وینباخ» شارژر مگ سیف را روی گوشی گلکسی زد فولد 2 و «آرون زولو» نیز این فناوری را روی گوشی‌ پیکسل 5 گوگل تست کرده و به نتایجی جالبی رسیده‌اند.

در قسمتی از پنل پشتی تمامی مدل‌های آیفون 12، حلقه مغناطیسی نزدیک به سیم پیچ شارژر بی‌سیم جای گرفته است که باعث می‌شود پد شارژر یا سایر لوازم جانبی از جمله کیف پول مغناطیسی بتواند به پنل پشتی گوشی کاملا متصل شده و در واقع به آن بچسبد.

به نظر می‌رسد شارژر مگ سیف توانایی شارژ گوشی‌هایی با استاندارد چی (Qi) را دارد. بنابراین هر گوشی هوشمندی که از این استاندارد پشتیبانی کند احتمالا می‌تواند از شارژر مگ سیف نیز استفاده کند.

«مکس وینباخ»، در توییتر اعلام کرد که گلکسی زد فولد 2 سامسونگ آهن‌رباهایی دارد که امکان استفاده از شارژر مگ سیف را در این گوشی میسر می‌کند. مکس وینباخ اطلاعاتی در مورد سرعت شارژ منتشر نکرده است؛ اما به نظر می‌رسد که مگ سیف بتواند این گوشی هوشمند را با توان 7.5 وات شارژ کند.

در قسمت لولا و کناره‌های گوشی گلکسی زد فولد 2 آهن رباهایی تعبیه شده تا گوشی به خوبی و به صورت کامل بسته شود. این آهنرباها در موقعیت خوبی قرار دارند و در نتیجه اجازه می‌دهند که شارژر مگ سیف بتواند به بدنه گوشی به راحتی بچسبد.

«آرون زولو» نیز در یوتیوب گوشی‌ پرچمدار گوگل پیکسل 2020 را تست کرد تا ببیند آیا گوشی‌ هوشمند جدید گوگل از فناوری شارژ مگ سیف پشتیبانی می‌کند یا خیر. بررسی‌های زولو نشان می‌دهد که گوگل پیکسل 5 با مگ سیف به خوبی شارژ می‌شود. به نظر می‌رسد علت این اتصال سیم پیچ‌های داخلی گوشی است و ارتباطی با قسمت آلومینیومی داخلی گوشی پیکسل 5 ندارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Meysam.n
    Meysam.n | ۳۰ مهر ۱۳۹۹

    چیز جدیدی نیست
    بعضی از گوشی های قدیمی که از شارژ وایرلس پشتیبانی میکنن، به هولدر مگنتی ماشین میچسبن یعنی عملا با مگنت سیف سازگاری دارن
    اپل یه مگنت گذاشته خیال کرده هنر کرده
    شما شارژر ما رو بده نمیخواد مگنت بزاری

مطالب پیشنهادی