ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

بازی ترسناک موبایل
نرم افزار و اپلیکیشن

بازی‌های ترسناک موبایل که امسال هالووین منتظر شما هستند

کم‌کم به اواسط پاییز می‌رسیم و اسم جشن هالووین هم روی زبان‌ها می‌افتد، جشنی که در اکتبر برگزار می‌شود و چند سالی هست که در ایران هم بیشتر درباره‌ی آن می‌شنویم. در این موقع از ...

نفیسه شهبازی
نوشته شده توسط نفیسه شهبازی | ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | ۲۰:۰۰

کم‌کم به اواسط پاییز می‌رسیم و اسم جشن هالووین هم روی زبان‌ها می‌افتد، جشنی که در اکتبر برگزار می‌شود و چند سالی هست که در ایران هم بیشتر درباره‌ی آن می‌شنویم. در این موقع از سال بسیاری از بازی‌های معروف تم‌ها و ایونت‌های مربوط با هالووین را ارائه می‌کنند که در اخبار آخر هفته بررسی‌اش می‌کنیم.

اما وقتی حرف از هالووین به میان می‌آید تصویر چیزهای ترسناک و گاها چندش‌آور در ذهن ما نقش می‌بندد و به همین بهانه این‌بار به سراغ بازی‌های ترسناک موبایل رفتیم که چنین فضایی دارند.

[توجه داشته باشید که بازی‌های این لیست برای سنین پایین مناسب نیستند]

Bendy and the Ink Machine

یازی Bendy and the Ink Machine

  • بازی آفلاین است

بازی Bendy and the ink machine یکی از آن بازی‌هایی است که خیلی سریع‌تر از انتظار به شهرت رسید و طرفداران خاص خودش را پیدا کرد. داستان بازی درباره‌ی یک شخصیت دیزنی به نام Bendy است که زنده شده و حالا استودیویی که در آن طراحی و ساخته شده بود را تسخیر کرده.

شما یکی از خالقین اصلی این شخصیت هستید که مدت‌ها قبل از استودیو جدا شده است اما یک روز نامه‌ای از همکارتان دریافت می‌کنید و بی‌خبر از همه‌جا به استودیوی تسخیر شده برمی‌گردید. به محض ورورد متوجه می‌شوید که هیچ چیز عادی نیست و در آن‌جا گیر افتاده‌اید و باید تلاش‌ کنید که بدون ایجاد مزاحمت برای Bendy از استودیوی تسخیر شده بیرون بیایید.

گیم‌پلی بازی بر مشاهده دقیق و کنجکاوی بازیکن تکیه دارد و در حقیقت این شمایید که باید علت هر اتفاق جدیدی را در اطرافتان پیدا کنید، سرنخ‌ها را کنار هم بگذارید و با تحلیل  آن‌ها پازل را حل کنید.

Bendy and the Ink Machine

Bendy and the Ink Machine

سازنده: Joey Drew Studios قیمت: 6.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 1300/487 مگابایت زبان:

Five Nights at Freddy's 4: The Final Chapterبازی Five Nights at Freddy's 4

  • بازی آنلاین است

فیلم شب در موزه را به یاد دارید؟ بازی Five Nights at Freddy's 4: The Final Chapter هم در سری‌های اول تقریبا ایده‌ی مشابهی داشت. شما نگهبان شرکتی بودید که در طی روز محل بازی بچه‌ها و خوش‌گذرانی خانواده‌ها بود. در این شرکت چند عروسک هم برای سرگرم کردن مشتری‌ها وجود داشت که وقتی شب‌ فرا می‌رسید جان می‌گرفتند و چهره‌ای خبیث و ترسناک پیدا می‌کردند.

حالا در جدیدترین سری این بازی، وحشت به خانه بازیکنان پا گذاشته و هر بازیکن بچه‌ای است که شب‌ها عروسک‌هایش جان می‌گیرند و از زیر تخت و توی کمد بیرون می‌آیند و او باید با یک چراغ قوه آن‌ها را بترساند.

بهتر است در طول بازی از هندزفری استفاده کنید چون شنیدن صداهای اطراف بسیار مهم است اما باید انتظار حضور ناگهانی کاراکترهای ترسناک را هم داشته باشید. این بازی در نسخه ویندوز هم عرضه شده اما طراحی گرافیکی بازی موبایل هم به همان اندازه دقیق و پر جزئیات است و تجربه‌ی مشابهی به شما می‌دهد، بی دلیل نیست که سری Five Nights at Freddy's یکی از بهترین بازی‌های ترسناک موبایل به حساب می‌آید.

Five Nights at Freddy's 4

Five Nights at Freddy's 4

سازنده: Clickteam USA LLC قیمت: 2.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 70/56 مگابایت زبان:

Eyes: Scary Thrillerبازی EYES

  • بازی آفلاین است

مکان‌های متروکه همیشه مرموز هستند و ردپایی از ترس هم در آن‌ها وجود دارد و عجیب نیست که در یکی از ترسناک‌ترین بازی‌ها چنین فضایی را تجربه کنیم. در بازی EYES شما پا به مکان‌های متروکه می‌گذارید تا اشیا قیمتی درون آن‌ها را غارت کنید اما صداهای عجیبی می‌شنوید که نشان می‌دهند تنها نیستید. ارواح سرگردان در ساختمان‌ می‌چرخند و چندان هم از شما خوششان نمی‌آید پس باید از آن‌ها فرار کنید تا بتوانید زنده بمانید.

بازی گرافیک خوب و موسیقی متنی دارد که مو به تنتان سیخ می‌کند. نکته‌ای که باید بدانید این است که در بازی صحنه‌های پرش تصویر زیادی وجود دارد که ترس ناگهانی‌ای به شما القا می‌کنند.

Eyes: Scary Thriller

Eyes: Scary Thriller

سازنده: Fearless Sp. z o.o. قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 160/54 مگابایت زبان:

Smiling-X Corp: Escape from the Horror Studioبازی Smiling-X Corp

  • بازی آنلاین است

در Smiling-X Corp که ادامه بازی Smiling-X است بازیکن در نقش فردی است که از کودکی عاشق ساختن بازی‌ها بوده و به دنبال رویای همیشگی‌اش وارد یک استودیوی بازی‌سازی می‌شود اما به نظر می‌رسد که یک‌ جای کار می‌لنگد. یک روز با سرگیجه‌ای ناگهانی به خود می‌آیید و متوجه می‌شوید که رئیس‌تان نقشه‌ی شومی داشته و شما را وارد یک بازی بقا کرده است.

بعد از نجات دادن خودتان از داخل بازی باید در استودیو بازی‌سازی که هیولاها و موجودات خبیثی در آن وجود دارند زنده بمانید و آن‌ها را شکست دهید. البته امیدوارم که بتوانید آن‌ها را شکست بدهید!

Smiling-X Corp: Escape from the Horror Studio

Smiling-X Corp: Escape from the Horror Studio

سازنده: IndieFist Horror Games قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 268.3/60 مگابایت زبان:

Little Misfortuneبازی‌های ترسناک موبایل Little Misfortune

  • بازی آفلاین است

از بازی Little Misfortune هم در لیست بازی‌های ترسناک نام برده می‌شود اما شخصا معتقدم که بیشتر یک بازی ماجراجویانه است که شما را دعوت می‌کند تا با کاراکتر اصلی همراه شوید. دختر بچه‌ای که صدایی را توی سرش می‌شنود و صدا از او می‌خواهد برای پیدا کردن شادی ابدی به جای مشخصی برود. در این سفر پرماجرا خرده روایت‌های زیادی منتظر شما هستند که با تصمیمات شما داستان اصلی بازی را شکل می‌دهند.

در اواسط بازی متوجه می شویم که دختر بچه از مشکلات خانوادگی و شخصیتی زیادی رنج می‌برد و داستان بازی معنای تازه‌ای پیدا می‌کند اما شوک نهایی را پایان داستان به بازیکن وارد می‌کند، پایانی تاثیرگذار و غیرمنتظره.

Little Misfortune

Little Misfortune

سازنده: Killmonday Games قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 1900/1430 مگابایت زبان:

Slendrina: The Cellar 2بازی‌های ترسناک موبایل Slendrina: The Cellar 2

  • بازی آفلاین است

سری بازی‌های Slendrina از پرطرفدارترین بازی‌های ترسناک موبایل است و یکی از جذاب‌ترین بازی‌های این سری هم Slendrina: The Cellar 2 است.

داستان کلی حول محور فرار از اهریمنی به نام Slendrina می‌چرخد اما در همین میان باید تعدادی کتاب گم‌شده را هم پیدا کنید که ظاهرا از آن‌ها محافظت می‌شود. اول باید محلی که کتاب ها در آن هستند را پیدا کنید و بعد کلید درهایی که پیش رویتان هستند را به دست بیاورید. برای پیدا کردن کلیدها باید تمام ساختمان و اتاق‌هایش را به دقت بگردید و حواستان باشد گیر اهریمن خبیث نیفتید.

Slendrina: The Cellar 2

Slendrina: The Cellar 2

سازنده: DVloper قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 112.6/36 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Mamad Shafi
    Mamad Shafi | ۳۰ مهر ۱۳۹۹

    بازی های شرکت Agaming پلاس خیلی تو این سبک خفن هستن البته احتمالا چون همه بازی های این شرکت رو میشناسن تو لیست نیست بازی های مثل ریپورتر یا mental hospital

مطالب پیشنهادی