ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ایسر از سوئیفت 3X با گرافیک اختصاصی اینتل Xe Max رونمایی کرد

جدیدترین لپ‌تاپ ایسر از سری «سوئیفت» به نام «سوئیفت 3X» با پردازنده گرافیکی مجزا اینتل «Xe Max» به بازار عرضه می‌شود. ایسر درنظر دارد از این پس تمامی لپ‌تاپ‌های جدید خود را پردازنده گرافیکی اینتل ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۱ آبان ۱۳۹۹ | ۰۹:۴۵

جدیدترین لپ‌تاپ ایسر از سری «سوئیفت» به نام «سوئیفت 3X» با پردازنده گرافیکی مجزا اینتل «Xe Max» به بازار عرضه می‌شود. ایسر درنظر دارد از این پس تمامی لپ‌تاپ‌های جدید خود را پردازنده گرافیکی اینتل در دسترس کاربران قرار دهد.

ایسر لپ‌تاپ‌های سری سوئیف 3 را با هدف استفاده توسط دانش آموزان و دانشجویان طراحی کرد. دستگاهی قابل حمل با عملکرد خوب که از استحکام بالایی برخوردار است و از همه مهم‌تر لپ‌تاپی مقرون به صرفه به حساب می‌آید. جدیدترین لپ‌تاپ این سری یعنی سوئیفت 3X تمامی ویژگی‌های خانواده سوئیف 3 را درکنار بهره‌مندی از پردازنده گرافیکی مجزا اینتل در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

اوایل سال جاری میلادی اینتل اعلام کرد که پردازنده گرافیکی Xe برای استفاده در کامپیوترهای با فرم فکتور کوچک و برای بازی‌های سبک اچ‌دی با نرخ 60 فریم در ثانیه مناسب است. در تست نمونه اولیه، بازی «Overwatch» با تنظیمات گرافیکی بالا و نرخ 30 تا 60 فریم بر ثانیه با این پردازنده به خوبی کار می‌کرد.

لپ‌تاپ سوئیفت 3X ایسر با پردازنده Core-i7 نسل یازدهم و نمایشگر 14 اینچی فول‌اچ‌دی IPS، برای افرادی مانند یوتیوبرها و عکاسان حرفه‌ای گزینه مناسبی است. هرچند در حال حاضر، کاربران بسیاری در حوزه‌های کاری مختلف به چنین سیستم‌هایی علاقمند هستند.

لپ‌تاپ جدید ایسر از وای‌فای 6، USB-C با استاندارد تاندربولت 4، USB 3.2 (x2) ،HDMI و جک صوتی 3.5 میلی‌متری پشتیبانی می‌کند. رنگ قسمت لولای دستگاه با سایر قسمت‌های بدنه متفاوت است.

ایسر ادعا می‌کند که سوئیفت 3X در حالت شارژ کامل می‌تواند به مدت 17.5 ساعت کار کند؛ که این زمان 90 دقیقه بیشتر از طول عمر باتری سوئیفت 3 است. به علاوه با 30 دقیقه اتصال به برق، لپ‌تاپ جدید می‌تواند تا 4 ساعت شارژ مورد نیاز کاربر را تامین کند.

سوئیف 3X، از ماه دسامبر (دی‌ماه) در بازار ایالات متحده با قیمت پایه 900 دلار و از ماه نوامبر (آذرماه) با قیمت پایه 849 یورو عرضه می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی