ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آغاز همکاری شرکت جانی آیو با Airbnb برای بازطراحی محصولات این استارتاپ

استارتاپ اجاره خانه و اقامتگاه «Airbnb» شرکت جدید طراح مشهور و سابق اپل «جانی آیو» را به استخدام خود در آورده تا دستی به سر و روی محصولات و سرویس‌های آنها بکشد. آیو که لقب ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱ آبان ۱۳۹۹ | ۱۱:۰۴

استارتاپ اجاره خانه و اقامتگاه «Airbnb» شرکت جدید طراح مشهور و سابق اپل «جانی آیو» را به استخدام خود در آورده تا دستی به سر و روی محصولات و سرویس‌های آنها بکشد.

آیو که لقب طراح طراحان را یدک می‌کشد، یکی از طراحان صنعتی مطرح دنیاست که همکاری نزدیکی با استیو جابز داشت و روی طراحی مهمترین محصولات اپل از جمله مدل‌های مختلف مک، آیپاد، آیفون، آیپد و اپل واچ کار کرده است. وی همچنین در طراحی مقر منحصر به فرد اپل پارک با ظاهر سفینه‌ شکل نیز نظارت داشته و فضای خاص فروشگاه‌های اپل نیز محصول قریحه اوست.

آیو سال گذشته و پس از جدایی از اپل شرکت طراحی خودش را با نام «LoveFrom» تاسیس کرد و حالا زمام امور طراحی را در Airbnb به دست می‌گیرد که ظاهرا این روزها از نظر طراحی حال و روز چندان خوشی ندارد. گزارش‌ها حکایت از این دارد که به تازگی ۳ طراح ارشد Airbnb این شرکت را ترک کرده‌اند و سرپرست تیم هم تنها به صورت پاره وقت به کارها رسیدگی می‌کند.

«برایان چسکی»، مدیر عامل Airbnb برای تغییر اوضاع سراغ جانی آیو آمده است. وی با انتشار پستی در وبلاگ شرکت همکاری با این متخصص را برنامه‌ای چند ساله عنوان کرده که به توسعه تیم طراحی داخلی آنها نیز کمک خواهد کرد.

چسکی به طور دقیق شرح وظایف آیو را مشخص نکرده اما به گفته «فایننشال تایمز» مدیر سابق اپل رهبری پروسه بازطراحی اپلیکیشن، وب‌سایت و همچنین سیستم رتبه‌بندی را بر عهده خواهد داشت که امتیاز مهمانان و میزبان‌‌ها را مشخص می‌کند.

این قرارداد همکاری در حالی امضا شده که Airbnb قصد جذب ۳ میلیارد دلار سرمایه را از طریق IPO دارد که آن را به یکی از بزرگترین و مورد انتظارترین عرضه‌های اولیه سال در بازار بورس آمریکا بدل می‌سازد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی