ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

جزئیات بیشتری از ویژگی‌های نمایشگر گلکسی S21 لو رفت

«Ice universe» از افشاگران معروف، اطلاعاتی در مورد نمایشگر گوشی‌های هوشمند سری گلکسی S21 در توییتر به اشتراک گذاشت. اطلاعات منتشر شده نشان می‌دهد که احتمالا گلکسی S21 و نسخه پلاس آن با نمایشگر دو بعدی ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۱ آبان ۱۳۹۹ | ۱۴:۰۰

«Ice universe» از افشاگران معروف، اطلاعاتی در مورد نمایشگر گوشی‌های هوشمند سری گلکسی S21 در توییتر به اشتراک گذاشت. اطلاعات منتشر شده نشان می‌دهد که احتمالا گلکسی S21 و نسخه پلاس آن با نمایشگر دو بعدی تخت، بدون انحنا در لبه‌های کناری و نسخه اولترا با لبه‌های دارای انحنا معرفی شوند.

براساس متن توئیت، حاشیه‌های چهار طرف هر سه مدل گوشی سری گلکسی S21 متقارن خواهند بود و هیچ حاشیه اضافی در قسمت پایین دستگاه دیده نخواهد شد.

خبرهای مختلفی در مورد زمان رونمایی و مشخصات گوشی‌‌های هوشمند سری گلکسی S21 منتشر شده است. به نظر می‌رسد که سامسونگ امسال قصد دارد جدیدترین گوشی سری S را زودتر از همیشه و در ماه ژانویه 2021 رونمایی کند.

چند روز قبل نخستین رندرهای سامسونگ گلکسی S21 و گلکسی S21 اولترا منتشر شد. اطلاعات جدید فاش شده در کنار شایعه‌هایی که در مورد طراحی پنل جلویی و پشتی سری گلکسی S21 مطرح شده، می‌تواند تصویر واضح‌تری در مورد طراحی این گوشی در اختیار علاقمندان قرار دهد.

پیش‌بینی می‌شود سری گلکسی S21 در سه مدل شامل مدل پایه، پلاس و اولترا به بازار عرضه شود. این احتمال هم وجود دارد که کره‌ای‌ها تغییراتی در نحوه نامگذاری ایجاد کنند یا حتی اسامی دیگری برای این سری گوشی‌های هوشمند خود در نظر بگیرند.

برخی شایعه‌ها حاکی از آن است که سامسونگ ممکن است یکی از مدل‌های پرچمدار سری گلکسی S21 را با بهره‌مندی از قلم S Pen روانه بازار کند. علاوه بر این سازنده کره‌ای احتمال دارد برای تأمین نمایشگرهای این سری علاوه بر سامسونگ دیسپلی از شرکت‌هایی همچون BOE استفاده کند.

باید منتظر رویداد رونمایی باشیم تا ببینیم در نهایت سامسونگ گوشی‌های هوشمند خبرساز خود را با چه مشخصاتی به بازار عرضه خواهد کرد و آیا می‌تواند فروش خوبی را برای خود رقم بزند یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • نیما
    نیما | ۱ آبان ۱۳۹۹

    سری S نباید s pen داشته باشه یعنی چی این کار??? چرا s pen ها رو میریزی تو S ؟

    • majid
      majid | ۲ آبان ۱۳۹۹

      چون احتمالا سری نوت دیگه تولید نمیشه.....

مطالب پیشنهادی