ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

مقایسه سری هواوی میت ۴۰ با رقبا

هواوی بار دیگر به روی صحنه رفت تا از گوشی‌های پرچمدار جدید سری میت ۴۰ رونمایی کند. اما این گوشی‌ها چه تفاوت‌هایی با پرچمداران رقیب دارند؟ پرچمداران سری میت ۴۰ هواوی به دوربیت‌هایی با امکان ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۲ آبان ۱۳۹۹ | ۱۵:۳۰

هواوی بار دیگر به روی صحنه رفت تا از گوشی‌های پرچمدار جدید سری میت ۴۰ رونمایی کند. اما این گوشی‌ها چه تفاوت‌هایی با پرچمداران رقیب دارند؟

پرچمداران سری میت ۴۰ هواوی به دوربیت‌هایی با امکان زوم اپتیکال مجهز شده‌اند و نمایشگرهای خمیده دارند. قلب تپنده هر سه گوشی هم کرین ۹۰۰۰ است که از پردازنده ۸ هسته‌ای و پردازشگر گرافیکی با ۲۴ هسته پردازشی بهره می‌برد. نمایشگر این گوشی‌ها هم از نرخ رفرش ۹۰ هرتز پشتیبانی می‌کنند و در زیر آنها حسگر اثر انگشت قرار گرفته است.

میت ۴۰ را با گوشی‌های سامسونگ گلکسی اس ۲۰ نسخه 5G و گلکسی نوت ۲۰ نسخه 5G در کنار آیفون ۱۲ مقایسه کردیم. برای مقایسه میت ۴۰ پرو، گوشی‌های گلکسی اس ۲۰ پلاس 5G و آیفون ۱۲ پرو را در نظر گرفتیم. در نهایت مقایسه‌ای بین میت ۴۰ پرو پلاس با گلکسی نوت ۲۰ اولترا 5G، گلکسی اس ۲۰ اولترا 5G و آیفون ۱۲ پرو مکس انجام دادیم. در ادامه می‌توانید مقایسه این گوشی‌ها با هم را در ۳ جدول مشاهده کنید:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • dr x dr xx
    dr x dr xx | ۲ آبان ۱۳۹۹

    برای اولین باره که می بینم آیفون بین گوشی های پرچم دار خوش قیمت ترینه، و در عین خوش قیمتی متفاوت ترینه

    • Moslem
      Moslem | ۳ آبان ۱۳۹۹

      دی ایکس مارک (DXOMARK) که یچی دیگه میگه...?

مطالب پیشنهادی