ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مقایسه گوشی‌های سری میت ۴۰ هواوی با نسل قبلی

انتظارها به پایان رسید و هواوی از جدیدترین پرچمدارهای خود تحت سری میت ۴۰ رونمایی کرد. این گوشی‌های هوشمند از ویژگی‌های جذابی بهره می‌برند، با این حال در مقایسه با گوشی‌های سری میت ۳۰ چه ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲ آبان ۱۳۹۹ | ۱۳:۳۰

انتظارها به پایان رسید و هواوی از جدیدترین پرچمدارهای خود تحت سری میت ۴۰ رونمایی کرد. این گوشی‌های هوشمند از ویژگی‌های جذابی بهره می‌برند، با این حال در مقایسه با گوشی‌های سری میت ۳۰ چه پیشرفت‌هایی داشته‌اند؟

هرساله شرکت‌ها از گوشی‌های جدیدی رونمایی می‌کنند که در مقایسه با نسل قبلی خود، با بهبودهایی همراه هستند. امسال هواوی از ۴ پرچمدار جدید سری میت رونمایی کرد که بالاترین مدل آن یعنی میت ۴۰ آر اس پورشه دیزاین به صورت محدود با قیمت بالای ۲۲۹۵ یورو در اختیار خریداران قرار می‌گیرد.

میت ۴۰ به عنوان ارزان‌ترین پرچمدار این سری از نمایشگر ۶.۵ اینچی بهره می‌برد که در مقایسه با میت ۳۰ ابعاد کوچکتری دارد. نسل قبلی این دستگاه دارای صفحه نمایش ۶.۶۲ اینچی است. با این وجود، ابعاد پنل مورد استفاده در نسخه‌های پرو در مقایسه با گذشته افزایش پیدا کرده و بجای نمایشگر ۶.۵۳ اینچی، هواوی آن‌ها را به صفحه نمایش ۶.۷۶ اینچی مجهز کرده است.

یکی دیگر از تفاوت‌های بزرگ میان این گوشی‌های هوشمند، استفاده از اولین پردازنده ۵ نانومتری دنیای اندروید در جدیدترین پرچمدارهای هواوی است. گوشی‌های سری میت از چیپست کرین ۹۰۰۰ و 9000E بهره می‌برند، در حالی نسل قبلی به تراشه کرین ۹۹۰ مجهز شده‌اند که قدرت پایینتری در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

در میان این محصولات، تنها میت ۴۰ پرو پلاس به ۱۲ گیگابایت رم مجهز شده و سایر آن‌ها از ۶ تا ۸ گیگابایت رم بهره می‌برند. در زمینه حافظه داخلی تفاوت چندانی میان پرچمدارهای امسال و سال گذشته هواوی وجود ندارد و همچنان در آن‌ها از ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی استفاده شده است.

میت ۴۰ مانند میت ۳۰ دارای دوربین اصلی سه گانه است، با این حال از سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی بجای ۴۰ مگاپیکسلی بهره می‌برد. نسخه پرو این محصولات از دوربین اصلی چهارگانه بهره می‌برند و پرو پلاس دارای دوربین اصلی پنج‌گانه است.

ظرفیت باتری میت ۳۰ و نسل جدید آن یکسان و برابر ۴۲۰۰ میلی آمپر ساعت است، با این حال هواوی ظرفیت باتری نسل جدید مدل پرو را از ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعت به ۴۴۰۰ میلی آمپر ساعت کاهش داده است. در جدول زیر مقایسه مشخصات پرچمدارهای سری میت امسال و سال گذشته هواوی را مشاهده می‌کنید:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • aminaj
    aminaj | ۲ آبان ۱۳۹۹

    انتظار خیلی بیشتری داشتم تا یه بروزرسانی معمولی

    • afg
      afg | ۲ آبان ۱۳۹۹

      با این همه تحریم بازم این غول و زده دیگه ازین بیشتر چه انتظاری داشتی.تاز از اپل سامسونگ پهتر عمل کرده

مطالب پیشنهادی