ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ؛ حضور دوباره‌ی زامبی‌ها در پابجی موبایل

شاید بتوانیم بگوییم مهم‌ترین خبر این هفته، برگزاری فینال رقابت EMEA پابجی موبایل است که از دیروز آغاز شده و تا یکشنبه هم ادامه دارد. این رقابت‌ بین ۱۶ تیم‌ منتخب از اروپا، آفریقا و خاورمیانه ...

نفیسه شهبازی
نوشته شده توسط نفیسه شهبازی | ۲ آبان ۱۳۹۹ | ۲۰:۰۰

شاید بتوانیم بگوییم مهم‌ترین خبر این هفته، برگزاری فینال رقابت EMEA پابجی موبایل است که از دیروز آغاز شده و تا یکشنبه هم ادامه دارد. این رقابت‌ بین ۱۶ تیم‌ منتخب از اروپا، آفریقا و خاورمیانه برگزار می‌شود و جایزه‌ی چشم‌گیر صدهزار دلاری دارد. می‌توانید مسابقات را از صفحه رسمی یوتیوب پابجی موبایل دنبال کنید.

Pubg mobilee finalالبته این هفته از پابجی موبایل خبرهای دیگری هم شنیدیم. اول اینکه به مناسبت هالووین بخش Infection mode به بازی برگشته و مدتی در دسترس خواهد بود و دومین خبر جالب هم ایونت Halloweek است که در طی آن بازیکنان می‌توانند در نقشه‌ی Erangel با زامبی‌ها بجنگند.

وقتی در حال پرش از هواپیما هستید، روی نقشه چهار نقطه مشخص می‌شود که در حقیقت کمپ زامبی‌ها است و در هر کدام یک صندوقچه حاوی آیتم‌های ارزشمند وجود دارد. با شکست دادن تمام زامبی‌های یک کمپ این صندوقچه برای شما و تیم‌تان باز می‌شود فقط باید این را هم بدانید که در محدوده‌ی حضور زامبی‌ها خطر حضور یک باس هم وجود دارد.پابجی موبایل

با نزدیک شدن به هالووین بازی‌های دیگری هم ایونت‌های مربوط به این جشن را برگزار می‌کنند. Kingdom of Heroes: Tactics War علاوه بر اضافه کردن دو شخصیت جدید به بازی، ایونتی برگزار می‌کند که در مدت آن بازیکنان به ازای فتح کردن سیاهچال‌ها آبنبات به دست می‌آورند و می‌توانند این آبنبات‌ها را برای دریافت آیتم‌ها مخصوصی از جمله دو شخصیت جدید بازی صرف کنند.

Need for Speed No Limits هم ایونتی برگزار می‌کند که موضوع آن درباره عروسکی به نام Madballs است، از اسکین‌ها و فرنچایزهایی با طرح این عروسک تا یک بخش داستانی جدید که در آن باید از تمام مهارت‌های رانندگی خود استفاده کنید و عروسک را از شهر بیرون ببرید.nfsnl madballs

Crossfire: Warzone هم از قائله عقب نمانده و دو ایونت مجزا برای هالووین برگزار می‌کند که فعلا فقط جزئیات یکی از ایونت‌ها را مشخص کرده است. در این ایونت باید افرادی را که برای هالووین لباس مبدل مامورین شما را پوشیده‌اند شناسایی کنید تا امنیت پایگاه خودتان را بالا ببرید. اگر بتوانید در مدت ایونت لول افسران‌تان را  تا سطح مشخصی بالا ببرید یک اسکین اختصاصی هم دریافت می‌کنید.cros fire warzone halloween

بعد از مدت‌ها چشم‌انتظار بودن، بالاخره خبری از  League of Legends: Wild Rift هم به گوشمان رسید. League of Legends: Wild Rift در کشورهای ژاپن، کره‌ی چنوبی، مالزی، سنگاپور، فیلیپین و تایلند بتای عمومی برگزار خواهد کرد. طبق اعلام App Store بازی ۱.۹ گیگ حجم دارد که احتمالا با آپدیت‌های بعدی بیشتر هم می‌شود. پیش‌بینی می‌شود نسخه‌ی کامل بازی حول و حوش بهار سال آینده عرضه شود. League of Legends: Wild Rift

Bluehole Studio هم پیش‌ثبت‌نام بازی جدیدش به نامTERA: Endless War را آغاز کرد. در این بازی استراتژیک شما نقش یک قهرمان را دارید که در برابر دشمن می‌ایستد و تلاش می‌کند تا سرزمین خود را گسترش بدهد.

بازی چند حالت مبارزه را در اختیار بازیکنان می‌گذارد تا با هم یا با هوش مصنوعی بازی مبارزه کنند. احتمالا بازی دو یا سه هفته بعد عرضه شود اما فعلا امکان پیش‌ثبت‌نام در گوگل‌پلی و اپ‌استور وجود دارد. بازیکنانی که در پیش‌ثبت‌نام شرکت می‌کنند با آغاز بازی جوایزی هم دریافت می‌کنند.Tera: endless warدر همین هفته Dead Cells هم با یک آپدیت جدید، Boss Cell 5 را معرفی کرد. در این بخش جدید بازی،‌ دشمنان قوی‌تری حضور دارند، امکان تجدید قوا فقط با خوردن غذا وجود دارد و شما هم آسیب‌پذیرتر هستید.

فضای بازی هم افزایش پیدا کرده و محلی به نام Cavern به بازی اضافه شده که در تونل‌های پیچ در پیچ آن با دشمنان جدیدی روبرو هستیم. با در نظر گرفتن تمام این چیزهایی که بازی را سخت‌تر می‌کنند، تعدادی سلاح جدید هم در آپدیت جدید ارائه شده تا بازیکنان بتوانند این چالش‌ها را پشت سر بگذارند.

DeadCells

Girabox

gira box

  • بازی آفلاین است

پازل‌های مینیمال آنقدر طرفدار دارند که هر از چند گاهی شاهد ظهور یک بازی جدید در این سبک هستیم. Conradical Games جدیدترین بازی را برای طرفداران این سبک طراحی کرده که در آن باید با چرخاندن پازل روبرویتان، یک جعبه را به مقصد مشخصی برسانید. اولین مراحل ساده هستند و به راحتی جلو می‌روند اما بعد مراحل سخت‌تر می‌شوند و بازیکن را بیشتر به چالش می‌کشند.

مانند تمام بازی‌های سبک مینیمال قدرت بازی در سادگی آن است که با ظرافت کامل با یک طراحی چشم‌نواز ترکیب شده. گیم‌پلی هم پیچیدگی خاصی ندارد اما کاملا اعتیادآور است و نمی‌توانید دست از سرش بردارید.

Girabox

Girabox

سازنده: Crescent Moon Games‏ قیمت: 1.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 110.8/60 مگابایت زبان:

Ordesa

ordesa

  • بازی آنلاین است

دختری به نام Lise دو سال از خانواده‌اش دور بوده و حالا به خانه برگشته اما متوجه می‌شود که اتفاقات وحشتناکی در نبود او رخ داده است و تصمیم می‌گیرد رازهای سر به مهر خانواده را برملا کند و بفهمد چه اتفاقی افتاده.

گیم‌پلی ۶۰ دقیقه‌ای بازی شما را به قلب جنگل می‌برد، ترس و دلهره را در دل‌تان زنده می‌کند و یک پیام مهم را به دست تان می‌رساند:‌ حتی کوچک‌ترین تصمیمات هم می‌توانند عواقب سنگینی به دنبال داشته باشند!

 Ordesa‏

Ordesa‏

سازنده: ARTE Experience‏ قیمت: 2.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: وابسته به دستگاه / 1700 مگابایت زبان:

Package Inc. Litepackage Inc.Lite

  • بازی آفلاین است

احتمالا بازی‌های InfinityGames یک‌بار شما را هم به خود معتاد کرده‌اند، این تخصص InfinityGames است که این بار در قالب بازی Package Inc.Lite برای بازیکنان موبایلی عرضه شده. این بازی در سبک شبیه‌سازی طراحی شده و شما را در نقش مسئول یک شرکت تحویل محصولات قرار می‌دهد تا در هر مرحله این کار را با یک روش خلاقانه و جدید انجام بدهید.

نسخه Lite بازی رایگان است و اگر دوست داشتید می‌توانید نسخه کامل را دریافت کنید و تجربه‌ی گسترده‌تری به دست بیاورید. متاسفانه بازی فعلا برای سیستم عامل iOS‌ در دسترس نیست و فقط کاربران اندرویدی می‌توانند آن را نصب کنند.

Package Inc. Lite

Package Inc. Lite

سازنده: InfinityGames قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 78 مگابایت زبان:

Grisgris

  • بازی آنلاین است

بازی Gris در سال ۲۰۱۸ منتشر شد اما به تازگی دوباره بین بازیکنان گل کرده و کیفیت ساخت بالای آن مجابم کرد که در لیست بازی‌های این هفته قرارش بدهم. داستان بازی درباره‌ی دختری جوان است که با مسائل احساسی و کشمکش‌های درونی‌اش دست و پنجه نرم می‌کند.

گیم‌پلی بازی حدودا سه تا چهارساعت زمان می‌برد اما پازل‌های سختی ندارد و خبری هم از دیالوگ نیست، در عوض گستره‌ی حرکتی نسبتا گسترده‌ای برای کاراکتر در نظر گرفته شده که به بازیکن اجازه می‌دهد در فضای احساسی و آرامش‌بخش از بازی لذت ببرد.

Gris

Gris

سازنده: Devolver Digital قیمت: 4.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 2500/626 مگابایت زبان:

Poor Thiefpoor thief

  • بازی آفلاین است

Poor Thief چندان داستان پیچیده‌ای ندارد و فقط شما را در نقش یک دزد قرار می‌دهد که قرار است گنج‌ها را غارت کند و در این راه هزار بار می‌میرد و زنده می‌شود.

بازی ۵۰ مرحله دارد و هر مرحله نیز اجازه‌ی تعداد محدودی حرکت را به شما می‌دهد. طراحی بازی پیکسلی است اما در عین حال تنوع طراحی در هر قسمت حفط شده و خسته کننده نیست.

Poor Thief

Poor Thief

سازنده: Beep Yeah LLC‏ قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 29.9/28 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Mamad Shafi
    Mamad Shafi | ۲ آبان ۱۳۹۹

    عالی بود تا باشه از این هفت سنگ ها ولی برام جای تعجب داشت چرا از بتلفیلد موبایل چیزی نگفتین ؟ بازی ghosts of war که در اصل قراره بتلفیلد موبایل باشه بتای عمومی داشت فیفا موبایل هم اطلاعاتی در مورد نسخه بعد داده

مطالب پیشنهادی