ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تغییر مدیرعامل سامانتل: مرتضوی رفت، قهری آمد

مدیرعامل سامانتل پس از گذشت تقریبا ۴ سال تغییر پیدا کرد و در این راستا «هوشنگ مرتضوی» از این سمت کناره‌گیری کرد و «اکبر قهری» سکان هدایت این MVNO را برعهده گرفت. «اکبر قهری» دارای ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۳ آبان ۱۳۹۹ | ۱۴:۰۹

مدیرعامل سامانتل پس از گذشت تقریبا ۴ سال تغییر پیدا کرد و در این راستا «هوشنگ مرتضوی» از این سمت کناره‌گیری کرد و «اکبر قهری» سکان هدایت این MVNO را برعهده گرفت.

«اکبر قهری» دارای دانشنامه کارشناسی ارشد کامپیوتر با گرایش مکاترونیک است و از سال 1395 مدیرعامل اپراتور مجازی آرین تل (MVNO) بوده است. او همچنین عضو هیات مدیره سورن سیستم شریف و شتابدهنده صنایع خلاق سروش سیما نیز در کارنامه خود دارد.

رییس هیات مدیره سامانتل در مراسم معارفه وی تعامل با کارکنان را از برجسته ترین خصوصیات ایشان در ارتباطات درون سازمانی و تعامل با اپراتورهای اصلی را از نقاط قوت برون سازمانی وی برشمرد که نتایج این هردو، برخورداری مشترکین از خدمات بهینه این اپراتور خواهد بود.

قهری همچنین مدیرعاملی شرکت ارتباطات ماهواره ای آرین ماهواره ( SAP )، عضویت درهیأت مدیره شرکت ارتباطات فرزانگان پارس، عضویت در هیات مدیره شرکت رهام داتک، همچنین عضویت در شورای تجاری رایتل را در کارنامه فعالیت خود دارد.

در مراسم معارفه مدیرعامل جدید از خدمات سیدهوشنگ مرتضوی مدیرعامل پیشین سامانتل در طول 4 سال تصدی مدیریت این شرکت تقدیر بعمل آمد.

مجموعه سامانتل یکی از برندهای تحت مدیریت شرکت «کیش سل پارس» است که از اجتماع یک گروه بانکی و گروه دیگری که خدمات ICT ارائه می‌دهند تشکیل شده است. گروه بانکی شامل بانک سامان است و علاوه بر آن، شرکت «اندوخته سازان فردا» و «شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش» ومجموعه دوم شامل شرکت اندیشه نگار پارس وگروه سرمایه گذاری اندیشه نگار پارس قشم هستند که در زمینه های تامین تجهیزات وهمچنین دیتا سنتر ونرم افزار در کشور فعالیت دارند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی