ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

راهکار تیونر پرایر دیزاین برای رهایی از شر جلوپنجره زشت ب‌ام‌و M4 و M3

ب‌ام‌و با رونمایی از نسل جدید M3 و M4 نشان داد که در تصمیم خود برای استفاده از جلوپنجره‌های بسیار حجیم در محصولات آتی خود ثابت‌قدم بوده و با وجود انتقادهای فراوان، اصلا قصد ندارد ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۳ آبان ۱۳۹۹ | ۲۱:۳۰

ب‌ام‌و با رونمایی از نسل جدید M3 و M4 نشان داد که در تصمیم خود برای استفاده از جلوپنجره‌های بسیار حجیم در محصولات آتی خود ثابت‌قدم بوده و با وجود انتقادهای فراوان، اصلا قصد ندارد پا پس بکشد.

برای افرادی که علاقه‌ای به سبک طراحی جلوپنجره M3 و M4 ندارند و در عین حال نمی‌توانند از آنها دل بکنند، شرکت پرایر دیزاین (Prior Design) پیشنهاد ویژه‌ای دارد. این تیونر آلمانی اخیرا دو کیت طراحی کرده که در صورت سفارش آن، مجموعه سپر و جلوپنجره استاندارد M3 و M4 جای خود را به نمونه‌ای متفاوت می‌دهد.

جلوپنجره زشت ب‌ام‌و
جلوپنجره استاندارد ب‌ام‌و M3 و M4 جدید

همانطور که در تصاویر ضمیمه شده می‌توانید مشاهده فرمایید، در کیت‌های پرایر دیزاین از جلوپنجره کلیوی شکل افقی و مشابه با محصولات پیشین ب‌ام‌و استفاده شده و از آن دو ورودی هوای عمودی که از دید بسیاری زشت و بدفرم هستند، خبری نیست.

کیت‌های طراحی شده توسط مهندسین و طراحان کمپانی پرایر دیزاین، ورودی‌های هوای متفاوتی دارند. در طراحی کیت مخصوص M3، به وضوح از ب‌ام‌و M8 Competition الگوبرداری شده و شاهد بکارگیری جلوپنجره‌ای به رنگ مشکی، ورودی‌های هوای بزرگ و اجزای فیبرکربنی هستیم. به طور کلی کیت اختصاصی M3 چهره بهتری به خودرو می‎‌بخشد، از این رو می‌توان گفت که طراحان پرایر دیزاین عملکرد بهتری از طراحان ب‌ام‌و به نمایش گذاشته‌اند!

کیت مخصوص M4 هم تا حدود زیادی شبیه کیت M3 طراحی شده، طوری که تشخیص آنها از یکدیگر چندان راحت نیست. یکی از سخنگوهای شرکت پرایر دیزاین در مصاحبه‌ای که با نشریه درایو (Drive) داشته، گفته با توجه به بازخوردهای مثبتی دریافتی، این تیونر پرآوازه به احتمال زیاد در آینده کیت‌های بیشتری را برای تغییر چهره نمای جلویی محصولات ب‌ام‌و طراحی و تولید خواهد کرد.

با توجه به جو منفی و هجمه‌ گسترده‌ای که این روزها علیه خط مشی طراحی ب‌ام‌و وجود دارد، دور از انتظار نیست سایر تیونرها رویه‌ای مشابه با پرایر دیزاین در پیش گرفته و اقدام به توسعه کیت‌هایی با جلوپنجره کوچک‌تر برای M4، M3 و دیگر خودروهای جدید برخاسته از باواریا بکنند.

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • FALCON
    FALCON | ۵ آبان ۱۳۹۹

    الان دیگه ماشین کامل شد??

  • ali_mlk
    ali_mlk | ۴ آبان ۱۳۹۹

    واقعا نسبت به طرح استاندارد زیباتره

  • Mahyar
    Mahyar | ۳ آبان ۱۳۹۹

    خیلی قشنگ تره مخصوصا اون عکس سوم

  • michael
    michael | ۳ آبان ۱۳۹۹

    بد تر شده که?

مطالب پیشنهادی