ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

برگزاری مسابقه کارتون «تهران هوشمند»

مرکز تهران هوشمند سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران با همکاری مرکز ارتباطات و امور بین الملل اولین مسابقه کارتون شهر هوشمند را برگزار می‌کند. به گزارش دیجیاتو به نقل از روابط عمومی سازمان ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۳ آبان ۱۳۹۹ | ۱۳:۳۵
مرکز تهران هوشمند سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران با همکاری مرکز ارتباطات و امور بین الملل اولین مسابقه کارتون شهر هوشمند را برگزار می‌کند.

به گزارش دیجیاتو به نقل از روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، این مسابقه با موضوع شهر هوشمند و در پنج محور شهروند هوشمند و خدمات دیجیتالی، شهر نوآور، مدیریت هوشمند حمل ونقل درون شهری، توسعه خدمات ایمنی، انرژی و محیط هوشمند و تحول دیجیتالی شهرداری، برگزار می‌شود.

علاقمندان برای شرکت در این مسابقه می‌توانند تا روز ۳۰ آبان ماه اقدام به ارسال آثار خود نمایند. به گفته تیم برگزارکننده این مسابقه داوری آثار ارسال شده نیز از روز ششم آذر ماه انجام خواهد شد.

علاقمندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت تهران هوشمند به آدرس اینترنتی تهران هوشمند مراجعه نمایند.

اخیرا تفاهم‌نامه سه‌جانبه همکاری در زمینه توسعه اکوسیستم نوآوری شهری و راهکارهای شهر هوشمند در سازمان فناوری اطلاعات شهرداری تهران به امضا رسید، تفاهم‌نامه‌ای که توسعه شهر هوشمند را سرعت می‌بخشد.

این تفاهم‌نامه همکاری در زمینه توسعه اکوسیستم نوآوری شهری و راهکارهای شهر هوشمند، بین سازمان فاوای شهرداری، شرکت ارتباطات سیار ایران و شرکت مبین نت به امضا رسید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی