ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پایداری شبکۀ ایرانسل در شهر آوج با وجود وقوع زلزله

امروز شنبه، سوم آبان ۱۳۹۹، ساعت ۱۵ و ۴ دقیقۀ بعدازظهر، زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۵.۴ ریشتر در عمق ۱۰ کیلومتری زمین، منطقۀ آوج در مرز استان‌های قزوین و همدان را لرزاند. زلزله‌ای که در برخی ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۳ آبان ۱۳۹۹ | ۱۶:۴۵

امروز شنبه، سوم آبان ۱۳۹۹، ساعت ۱۵ و ۴ دقیقۀ بعدازظهر، زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۵.۴ ریشتر در عمق ۱۰ کیلومتری زمین، منطقۀ آوج در مرز استان‌های قزوین و همدان را لرزاند. زلزله‌ای که در برخی مناطق پایتخت هم حس شد. حال شبکه ایرانسل اعلام کرده که شبکه این اپراتور در مرکز این زلزله پایدار است و هیچ گونه گزارشی پیرامون مشکل و خرابی شبکه اعلام نشده است.

در پی وقوع زلزلۀ ۵.۴ ریشتریِ آوج در مرز استان‌های قزوین و همدان، شبکۀ ایرانسل کاملاً پایدار و در حال خدمت‌رسانی به مشترکان است. ایرانسل؛ اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، با رصد ۱۰۰ درصدی شبکه به صورت ۲۴ ساعته، همواره در حالت آماده‌باش قرار دارد تا در صورت بروز و مشاهده کوچک‌ترین اختلال، آن را برطرف کرده و بهترین و با کیفیت‌ترین خدمات را به مشترکان خود و مشترکانی که از طریق رومینگ ملی، میزبانی می‌کند، ارائه دهد.

ایرانسل، از ابتدای راه‌اندازی شبکۀ خود، طرح پایداریِ شبکه در شرایط بحران را اجرا کرده تا در مواقع بروز حوادثی مانند بلایای طبیعی، اختلال در تجربۀ مشترکان به حداقل ممکن برسد.

براساس محاسبات سامانه پایش لرزه‌ای ایران (سپلا) زلزله 5.4 که در ساعت 15:04:15 در 26 کیلومتر شمال غرب آوج رخ داده در فاصله 220 کیلومتری کانون زلزله (تهران) نیز احساس شده است. مرکز زلزله در حد میانی دو گسل لرزه زای کوشک نصرت و گسل آوج(آبدره) واقع شده است. احتمال خسارت حدود 1 تا 2 درصدی برای چند روستای اطراف مانند اسدآباد، کامشکان، منصور، اسماعیل آباد، چنگوله و نیرچ داده می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی