ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی زی فولد ۲
تکنولوژی

گلکسی زد فولد ۳ با محافظ نمایشگر ضخیم‌تر و پشتیبانی از قلم S Pen از راه می‌رسد

در حالی که گلکسی زد فولد ۲ به تازگی وارد بازار شده، شاهد انتشار گزارش‌ها درباره نسل آینده آن هستیم که جدیدترین آن‌ها از پشتیبانی گلکسی زد فولد ۳ از قلم S Pen خبر می‌دهد. ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۳ آبان ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۰

در حالی که گلکسی زد فولد ۲ به تازگی وارد بازار شده، شاهد انتشار گزارش‌ها درباره نسل آینده آن هستیم که جدیدترین آن‌ها از پشتیبانی گلکسی زد فولد ۳ از قلم S Pen خبر می‌دهد.

در جدیدترین گزارش ادعا شده سامسونگ پشتیبانی نسل آینده گلکسی زد فولد از فناوری دیجیتایزر AES را مدنظر قرار داده تا بتواند قلم S Pen را در اختیار کاربران آن قرار دهد. علاوه بر این موضوع، سامسونگ در حال کار روی شیشه فوق نازک (UTG) ضخیم برای محافظت از نمایشگر این دستگاه در برابر نوک قلم است.

این اولین باری نیست که شاهد انتشار شایعات درباره پشتیبانی گوشی‌های سری گلکسی فولد از قلم S Pen هستیم. در گذشته بسیاری منتظر چنین قابلیتی در گوشی گلکسی زد فولد ۲ بودند، با این حال سامسونگ به علت محدودیت‌های فنی نتوانست دست به چنین کاری بزند، با این حال یک گوشی مناسب را وارد بازار کرد.

گلکسی زی فولد ۲

گوشی‌های سری گلکسی نوت از فناوری دیجیتایزر EMR پشتیبانی می‌کنند که چندان مناسب نمایشگرهای انعطاف‌پذیر نیستند. علاوه بر این موضوع، سامسونگ به علت ضخامت کم UTG و عدم مقاومت مناسب آن در برابر قلم S Pen، تصمیم گرفت چنین قابلیتی را درون گلکسی زد فولد ۲ قرار ندهد.

در گزارش جدید به این موضوع اشاره شده که سامسونگ به دنبال راه‌حل‌هایی برای رفع این مشکلات است. این احتمال وجود دارد که این کمپانی کره‌ای نتواند دیجیتایزر EMR را در نسل آینده گوشی تاشو خود قرار دهد، با این حال شاید از فناوری AES استفاده کند.

هرکدام از این فناوری‌ها مزایا و معایب مخصوص به خود را دارند، با این حال در حالت کلی AES عملکرد بهتری با توجه به هزینه تولید دارد. علاوه بر این، AES می‌تواند در فناوری نمایشگر منطعف سامسونگ مورد استفاده قرار بگیرد.

گلکسی زد فولد ۲ به UTG با ضخامت ۳۰ میکرومتر مجهز شده که در برابر نوک قلم S Pen مستعد آسیب‌ است و در همین راستا باید ضخامت آن در نسل جدید تا دو برابر افزایش پیدا کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی