ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سری گلکسی S21 با رنگ‌‌بندی متنوع‌تری از راه می‌رسد

سامسونگ با افزایش تنوع پرچمدارهای گلکسی S21 از نظر رنگ‌بندی، کارایی و قیمت به دنبال جذب هرچه بیشتر خریداران است. «Ross Young»،  از متخصصان دنیای نمایشگر که در زمینه افشای خبرهای دنیای فناوری هم دستی ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۴ آبان ۱۳۹۹ | ۱۳:۱۳

سامسونگ با افزایش تنوع پرچمدارهای گلکسی S21 از نظر رنگ‌بندی، کارایی و قیمت به دنبال جذب هرچه بیشتر خریداران است.

«Ross Young»،  از متخصصان دنیای نمایشگر که در زمینه افشای خبرهای دنیای فناوری هم دستی بر آتش دارد، در توییتر خود اطلاعاتی را درباره رنگ‌بندی سری پرچمدار گلکسی S21 و همچنین مکان تولید آنها منتشر کرده است. بر اساس این داده‌ها که به گفته Young شکی در درست بودن آنها نیست، این گوشی‌ها در کارخانه‌هایی واقع در برزیل، اندونزی، ویتنام و کره جنوبی تولید خواهند شد.

بر اساس گمانه‌زنی‌ها این پرچمدارها در سه مدل عرضه خواهند شد که علاوه بر نسخه پایه گلکسی S21 شامل مدل‌های S21 پلاس و الترا می‌شود. به گفته Young کمپانی کره‌ای گلکسی S21 را در رنگ‌های سفید، خاکستری، صورتی و بنفش، S21 پلاس را در رنگ‌های مشکی و نقره‌ای و در نهایت مدل الترا را در طیف‌های رنگی مشکی، نقره‌ای و بنفش روانه بازار خواهد کرد.

سری گلکسی S هر سال اواخر بهمن ماه معرفی می‌شدند اما امسال شایعات و خبرهای زیادی از معرفی زودهنگام آنها به گوش می‌رسد. بر این اساس سامسونگ برای ایجاد فاصله بین معرفی سری‌های پرچمدار و تاشوی خود احتمالا گلکسی S21 را در دی ماه معرفی خواهد کرد.

بر اساس رندرهایی که تا کنون از این موبایل منتشر شده احتمالا شاهد نمایشگری تخت خواهیم بود که در آن حاشیه‌ها کمی کمتر شده است. مدل الترا اما همچنان میزبان نمایشگری با لبه‌های منحنی است. همچنین انتظار می‌رود که برجستگی ماژول دوربین نسبت به مدل فعلی کمی بزرگتر شود که بعید است به مذاق خریداران خوش بیاید.

دوربین سلفی زیر نمایشگر هم ویژگی دیگری است که در ماه‌های گذشته خبرهایی مبنی بر پیاده‌سازی آن در گلکسی S21 به گوش می رسید اما ظاهرا سامسونگ تصمیم گرفته این ویژگی را ابتدا در گلکسی فولد ۳ ارائه کند؛ موبایل تاشویی که احتمالا اینبار با پشتیبانی از قلم S Pen نیز همراه خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی