ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

ولاگر روس در اعتراض به خدمات پس از فروش ضعیف، مرسدس بنز خود را آتش زد [تماشا کنید]

دی‌ماه گذشته بود که رها کردن مرسدس G کلاس از هلیکوپتر و نابودی آن توسط یک ولاگر روسی بسیار خبرساز شده و توجه تقریبا تمامی رسانه‌های خودرویی را به خود جلب نمود. مالک G کلاس ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۴ آبان ۱۳۹۹ | ۲۱:۰۱

دی‌ماه گذشته بود که رها کردن مرسدس G کلاس از هلیکوپتر و نابودی آن توسط یک ولاگر روسی بسیار خبرساز شده و توجه تقریبا تمامی رسانه‌های خودرویی را به خود جلب نمود. مالک G کلاس نگون‌بخت دلیل این اقدام عجیب خود را خرابی‌های مکرر و عدم رسیدگی مناسب نمایندگی مرسدس بنز اعلام کرده بود.

حال پس از گذشت نزدیک به یک سال، باز هم شاهد اتفاق مشابه دیگری در روسیه هستیم! این بار یک یوتیوبر و اینفلوئنسر اینستاگرامی به نام میخائیل لیتوین (Mikhail Litvin) مرسدس AMG GT 63 S خود را به بیرون از شهر برده و آن را به آتش می‌کشد. طبق گزارش رسانه‌های محلی کوپه چهار در این اینفلوئنسر نیز دچار خرابی‌های متعدد شده و نمایندگی مرسدس بنز هم از رفع عیوب آن سرباز زده است.

آنطور که میخائیل لیتوین ادعا کرده، وی مرسدس AMG GT 63 S خود را 5 بار به نمایندگی کمپانی فرستاده و هر بار با بهانه‌ای برای عدم تعمیر و رفع ایراد روبرو شده است. این ولاگر روس افزوده برخی مواقع نمایندگی مرسدس بنز هفته‌ها خودروی او را بدون تعمیر و برطرف کردن مشکل در پارکینگ خود خوابانده است.

هنوز مشخص نیست که ادعاهای میخائیل لیتوین تا چه حد صحیح است، اما با دقت در کلیپ تهیه شده این احتمال قوت می‌گیرد وی با هدف جلب توجه اقدام به آتش زدن خودروی لوکس و گران‌قیمت خود کرده باشد.

گفتنی است در کمتر از 24 ساعت، ویدیوی به آتش کشیدن مرسدس AMG GT 63 S میخائیل لیتوین بیش از 6 میلیون بازدید در یوتیوب داشته است. با وجود این بازدید بالا بعید به نظر می‌رسد درآمدی که از ویدیوی مورد بحث نصیب میخائیل جوان می‌شود، به فراتر از 160 هزار دلار رسیده و امکان خرید خودرویی مثل مرسدس AMG GT 63 S را مجددا برای او فراهم کند!

تاکنون مرسدس بنز واکنشی به ادعاهای میخائیل لیتوین از خود نشان نداده و باید منتظر ماند و دید که سرانجام این اتفاق جنجالی چه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • pylordvader
    pylordvader | ۵ آبان ۱۳۹۹

    خیلی شاید ندانند که المان اشغالی صرفا برای ایجاد جنگ روانی علیه روس ها و راهبرد تحقیر صنعتی ریگان به چنین فناوری ساخت ماشین مسلح شد اکنون امریکایی ها با درس هایی که از اشتباهات خود در ساختن یک غول صنعتی رقیب مانند المان اشغالی و کره اشغالی گرفتند راهبرد تحقیر صنعتی ریگان را به صورت فروش ارزان خودرو های لوکس در دوبی و اذبایجان باکو و سایر مناطق ازاد بر علیه ایران پیش می برند .
    اما این حرف چه ربطی به این ویدئو دارد نکته این است که المان در عصر پوتین و مرکل کارخانه های ساخت بنز را داخل روسیه راه اندازی کرده است و خدمات پایین و نبود فوت کوزه گری باعث اعتراض کاربران روسی بنز شده است به نظر می رسد طوفان ترامپ به پشت دیوار برلین رسیده و امریکا بزودی قدرت صنعتی خود را از کره اشغالی و المان اشغالی فراخوانی بکند

  • محمد جواد
    محمد جواد | ۵ آبان ۱۳۹۹

    اگه ایران بود خود نماینده ها آتیشش میزدن?...

  • Mahyar
    Mahyar | ۵ آبان ۱۳۹۹

    چه فیلم بی معنی ای
    الان این فیلم چه ربطی به سایت تکنولوژی داره؟؟
    از 7 دقیقه فیلم فقط 5 دقیقش داشت سوسیس میخورد!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی