ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت به 5.5 میلیون شهروند برزیلی آموزش می‌دهد

مایکروسافت طی قراردادی آموزشی قرار است تا سال 2023، به بیش از 5.5 میلیون شهروند برزیلی در حوزه‌های علوم داده، رایانش ابری و هوش مصنوعی آموزش دهد. دولت برزیل تصمیم گرفته است با همکاری مایکروسافت، ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۵ آبان ۱۳۹۹ | ۰۸:۳۰

مایکروسافت طی قراردادی آموزشی قرار است تا سال 2023، به بیش از 5.5 میلیون شهروند برزیلی در حوزه‌های علوم داده، رایانش ابری و هوش مصنوعی آموزش دهد.

دولت برزیل تصمیم گرفته است با همکاری مایکروسافت، میلیون ها شهروند خود را طی سه سال آینده در حوزه‌های فناوری آموزش دهد. این قرداد همکاری مشترک با نام « Mais Brasil»، بستر آموزش از راه دور برای 20 دوره است که سطوح آموزشی از مبتدی تا پیشرفته را شامل می‌شود.

شهروندان برزیلی با هر سطح دانش حوزه فناوری می‌توانند در این دوره‌های آموزشی شرکت کنند. انتظار می‌رود کارگران و همچنین نسل جوان برزیل بتوانند از طریق این دوره‌های آموزشی، موقعیت‌های شغلی مناسبی را از آن خود کنند.

در حال حاضر بیش از میلیون‌ها کارگر برزیلی نیازمند آموزش‌های حوزه فناوری هستند تا بتوانند چشم انداز بهتری برای آینده شغلی خود داشته باشند.

«مارکوس پونتس»، وزیر علوم، فناوری و نوآوری برزیل اعلام کرد:

«رشد مهارت‌های نیروی کار در برزیل، بسیار حیاتی است. در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات با کمبود نیروی متخصص مواجه هستیم. جوانان برزیلی با کسب مهارت‌های لازم در این زمینه‌ها می‌توانند در مشاغل مربوطه مشغول به کار شوند.»

یکی از دلایل انتخاب مایکروسافت برای ارائه چنین خدماتی این است که ردموندی هزینه اضافی برای خدمات آموزشی خود دریافت نمی‌کنند. علاوه بر این مایکروسافت دوره‌های آموزشی متناسب با سطح علمی شهروندان از مبتدی تا پیشرفته ارائه می‌دهد.

باتوجه به همه گیری کرونا،‌ نیاز به آموزش نیروهای معمولی تا متخصص در فضای دیجیتال بیش از پیش دیده می‌شود. این آموزش‌ها کمک می‌کند تا متخصصان بیشتری بتوانند در این حوزه‌های مربوط به فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول فعالیت شوند.

در حال حاضر برزیل در جایگاه 62 شاخص جهانی نوآوری یا «GII» قرار دارد. در سال 2019 نیز برزیل رتبه 66 شاخص جهانی نوآوری را از آن خود کرده بود. این وضعیت برای دولت برزیل نگران کننده است و به نظر می‌رسد از ظرفیت‌های موجود برای مهارت آموزی و رشد استعدادها در برزیل استفاده نمی‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • molavy
    molavy | ۶ آبان ۱۳۹۹

    چرا آموزش فناوریشون رو به برزیلی ها میدن آموزش های جنسیشون رو به بچه های ما

مطالب پیشنهادی