ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل احتمالا برای همیشه توسعه شارژ بی‌سیم ایرپاور را متوقف کرده است

به نظر می‌رسید اپل پس از یک وقفه کوتاه دوباره توسعه شارژر بی‌سیم ایرپاور را شروع کرده باشد. اما بر اساس گزارشی جدید این محصول احتمالاً هیچ‌گاه تولید نخواهد شد. اپل سال ۲۰۱۷ شارژر بی‌سیم ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۶ آبان ۱۳۹۹ | ۱۷:۴۵

به نظر می‌رسید اپل پس از یک وقفه کوتاه دوباره توسعه شارژر بی‌سیم ایرپاور را شروع کرده باشد. اما بر اساس گزارشی جدید این محصول احتمالاً هیچ‌گاه تولید نخواهد شد.

اپل سال ۲۰۱۷ شارژر بی‌سیم ایرپاور را با قابلیت شارژر همزمان ایرپاد، اپل واچ و آیفون معرفی کرد. کمپانی کوپرتینونشین تقریباً دو سال بعد از توقف تولید این شارژر خبر داد که برخی گزارش‌ها علت آن را داغ شدن بیش از حد سیم‌پیچ‌های روی هم قرارگرفته می‌دانند.

اوایل سال ۲۰۲۰ یکی از افشاگران باسابقه محصولات اپل به نام «جان پراسر» مدعی شد که ایرپاور دوباره وارد فاز تولید شده و حتی شارژ اپل واچ با آن موفقیت آمیز بوده است. حال افشاگر یاد شده با انتشار پست جدیدی در توییتر اعلام کرد که اپل توسعه و آزمایش این محصول را از زمانبندی خود در سال ۲۰۲۱ حذف کرده است.

شارژر مگ‌سیف Belkin. جانشین معنوی ایرپاور

پراسر با استناد به منابع خود می‌گوید که اپل احتمالاً هیچ گاه شارژر ایرپاور را تولید نخواهد کرد، چرا که آیفون‌های جدید از شارژر بیسیم «مگ‌سیف» استفاده می‌کنند و تولید ایرپاور منطقی به نظر نمی‌رسد. اپل با مگ‌سیف اکوسیستم جدیدی برای آیفون‌ها ایجاد کرده که فقط به شارژ محدود نمی‌شود و قرار است از انواع و اقسام لوازم جانبی پشتیبانی کند.

این گزارش مگ‌سیف را جایگزین کم ریسک‌تر ایرپاور می‌داند و اضافه می‌کند که شرکت‌های شخص ثالث پیش از اپل شارژر مشابه با قابلیت شارژ بی‌سیم سه دستگاه به طور همزمان بدون سیم‌پیچ‌های روی هم قرارگرفته را تولید کرده‌اند.

اگر این پیش‌بینی صحت داشته باشد، شارژر مگ‌سیف جدید شرکت Belkin با قابلیت شارژ همزمان سه دستگاه را احتمالاً باید جانشین معنوی ایرپاور دانست. این شارژر ۱۵۰ دلاری از قسمت آهنربایی برای شارژ آیفون ۱۲ با حداکثر توان ۱۵ وات برخوردار بوده و از ایرپاد و اپل واچ پشتیبانی می‌کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی