ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ال جی از جدیدترین ایرباد بی‌سیم خود با قابلیت حذف نویز فعال رونمایی کرد

جدیدترین ایرباد بی‌سیم ال جی به نام «HBS-FN7» از راه رسید که با فناوری حذف نویز فعال (ANC) کیفیت صوتی بالایی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و از قاب با قابلیت ضدعفونی ایربادها بهره ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۶ آبان ۱۳۹۹ | ۱۰:۳۰

جدیدترین ایرباد بی‌سیم ال جی به نام «HBS-FN7» از راه رسید که با فناوری حذف نویز فعال (ANC) کیفیت صوتی بالایی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و از قاب با قابلیت ضدعفونی ایربادها بهره می‌برد.

این ایرباد بی‌سیم جایگزین «HBS-FN6» می‌شود و در حالی که این محصول نیز دارای فناوری حذف نویز بود، اما از نوع پسیو بهره می‌برد. در ایرباد جدید سیستم حذف نویز فعال صداهای خارجی را با استفاده از میکروفن‌های تعبیه شده در آن‌ها خنثی می‌کند.

در هرکدام از آن‌ها شاهد قرارگیری سه میکروفن هستیم که می‌توانند روی موج صوتی از تمام جهات نیز نظارت کنند. طبق گفته ال جی، این میکروفن‌ها میزان نویز را به حداقل می‌رسانند، کاربران به موسیقی با کیفیت بالاتری گوش می‌دهند و در هنگام برقراری تماس، صداهای اطراف مزاحم آن‌ها نمی‌شوند.

ایرباد بی‌سیم ال جی

کاربران می‌توانند این قابلیت را فعال یا غیرفعال کنند، برای مثال اگر در حال عبور از یک خیابان شلوغ باشید، می‌توانید برای حفظ سلامت خود چنین قابلیتی را غیرفعال کنید. با این حال در فروشگاه‌های شلوغ با فعالسازی آن می‌توانید از موسیقی لذت ببرید.

این ایرباد بی‌سیم ال جی مانند نسل قبلی خود از قاب شارژ «UVnano» بهره می‌برد که با نور فرابنفش ۹۹.۹ درصد باکتری‌های «استافیلوکوکوس اورئوس» و «اشریشیا کلی» که در اطراف محفظه درون ایربادها جمع می‌شوند را نابود می‌کند. از آنجایی که اکثر کاربران به صورت دستی ایرباد خود را تمیز نمی‌کنند، چنین قابلیتی کاربردی است.

قاب UVnano شباهت زیادی به قاب FN6 دارد، با این تفاوت که در بخش بالایی آن یک LED به چشم می‌خورد که می‌تواند سطح شارژ و همچنین وضعیت UVnano را به نمایش بگذارد.

ایرباد بی‌سیم ال جی

ال جی FN7 با هربار شارژ تا ۷ ساعت شارژدهی دارد که البته در صورت فعال شدن سیستم حذف نویز فعال این میزان شارژدهی به ۵ ساعت کاهش پیدا می‌کند. با استفاده از قاب میزان شارژدهی این دستگاه با ANC غیرفعال و فعال به ترتیب به ۲۱ و ۱۵ ساعت می‌رسد.

ال جی HBS-FN7 برای بازار کره‌ جنوبی معرفی شده، با این حال تا پیش از پایان سال جاری میلادی در اختیار کاربران در آمریکای شمالی، اروپا و آسیا نیز قرار می‌‎گیرد. در حال حاضر قیمت آن مشخص نشده اما انتظار می‌رود تفاوتی با FN6 با قیمت ۱۵۰ دلار نداشته باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی