ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ردمی K30S با اسنپدراگون ۸۶۵ و نمایشگر ۱۴۴ هرتزی معرفی شد

ردمی از جدیدترین گوشی هوشمند خود با دوربین ۶۴ مگاپیکسلی و چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ رونمایی کرد. ردمی K30S به نمایشگر ۶.۶۷ اینچی با رفرش ریت ۱۴۴ هرتز مجهز شده و در حقیقت همان شیائومی می ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۶ آبان ۱۳۹۹ | ۱۴:۵۸

ردمی از جدیدترین گوشی هوشمند خود با دوربین ۶۴ مگاپیکسلی و چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ رونمایی کرد. ردمی K30S به نمایشگر ۶.۶۷ اینچی با رفرش ریت ۱۴۴ هرتز مجهز شده و در حقیقت همان شیائومی می ۱۰ تی محسوب می‌شود.

با وجود شباهت‌ها با می ۱۰ تی، در زمینه میزان رم و حافظه داخلی با یکدیگر تفاوت‌هایی دارند. ردمی K30S به ۸ گیگابایت رم مجهز شده و در دو نسخه مجهز به ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی وارد بازار می‌شود که هیچ کدام از آن‌ها از درگاه کارت حافظه پشتیبانی نمی‌کنند.

ردمی K30S

در جلوی این دستگاه این نمایشگر LCD قرار گرفته و سنسور اثر انگشت آن نیز روی فریم به چشم می‌خورد. ردمی در بالای صفحه نمایش از یک حفره برای میزبانی دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی استفاده کرده و همچنین از نسبت تصویر ۲۰:۹ و رزولوشن فول اچ دی پلاس برای نمایشگر بهره برده است. پنل جلویی و پشتی آن توسط گوریلا گلس ۵ محافظت می‌شوند.

ردمی K30S

روی پنل پشتی این دستگاه دوربین اصلی سه‌گانه با سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی قرار گرفته که توسط دوربین اولترا واید ۱۳ مگاپیکسلی و ۵ مگاپیکسلی ماکرو همراهی می‌شود. ردمی K30S دارای یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است که از فناوری شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کند. کاربران این دستگاه به وای فای ۶، بلوتوث ۵، شبکه 5G و پورت USB-C دسترسی خواهند داشت.

ردمی K30S

کاربران می‌توانند این گوشی جدید شیائومی را در رنگ‌های مشکی و نقره‌ای سفارش دهند. قیمت این دستگاه در نسخه پایه برابر ۳۹۰ دلار است و در صورت سفارش آن با ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی، باید ۴۱۵ دلار هزینه پرداخت کنید. قیمت این دستگاه از شیائومی می ۱۰ تی پایین‌تر است و این دستگاه شیائومی در نسخه‌های مختلف با قیمت ۵۸۴ و ۶۴۳ دلار در بازار به فروش می‌رسد.

پیش فروش گوشی ردمی K30S از چهار روز دیگر آغاز می‌شود و از تاریخ ۲۱ آبان در اختیار خریداران قرار می‌گیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • aminaj
    aminaj | ۷ آبان ۱۳۹۹

    باتوجه به تفاوت صفحه و وجود دوربین رو صفحه بنظرم هنوز ردمی کی ۳۰ پرو گزینه جذابتریه هرچند ممکنه یسریا این تغییرات مد نظرشون باشه وجودش خوبه

  • dr x dr xx
    dr x dr xx | ۶ آبان ۱۳۹۹

    واقعا دمش گرم، محصولات فوق العاده باکیفیت رو با قیمت پایین داره ارائه میکنه، تنها کمپانی چینی است که به مشتری احترام میزاره

مطالب پیشنهادی