ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پایداری شبکۀ ایرانسل و همراه اول در بهاباد با وجود وقوع زلزله

در پی وقوع زلزلۀ ۵.۲ ریشتریِ «بهاباد» در استان‌ یزد، دو اپراتور ایرانسل و همراه اول اعلام کردند که شبکه‌های ارتباطی آنها کاملا پایدار است. به گزارش دیجیاتو شبکه همراه اول در منطقه زلزله زده ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۶ آبان ۱۳۹۹ | ۱۰:۲۰

در پی وقوع زلزلۀ ۵.۲ ریشتریِ «بهاباد» در استان‌ یزد، دو اپراتور ایرانسل و همراه اول اعلام کردند که شبکه‌های ارتباطی آنها کاملا پایدار است.

به گزارش دیجیاتو شبکه همراه اول در منطقه زلزله زده بهاباد یزد در حالت عادی قرار دارد و این شبکه در حال حاضر به گفته اکانت رسمی همراه اول در شبکه‌های اجتماعی کاملا پایدار است. همچنین اپراتور ایرانسل نیز در بیانیه‌ای رسمی که دقایقی پیش منتشر شده اعلام کرده که شبکه ارتباطاتی ایرانسل نیز در این منطقه زلزله زده کاملاً پایدار و در حال خدمت‌رسانی به مشترکان است.

ایرانسل در اینباره جزییات بیشتری منتشر ساخته و تاکید کرده که این اپراتور با رصد ۱۰۰ درصدی شبکه به صورت ۲۴ ساعته، همواره در حالت آماده‌باش قرار دارد تا در صورت بروز و مشاهده کوچک‌ترین اختلال، آن را برطرف کرده و بهترین و با کیفیت‌ترین خدمات را به مشترکان خود و مشترکانی که از طریق رومینگ ملی، میزبانی می‌کند، ارائه دهد.

لازم به ذکر است امروز سه‌شنبه، ۶ آبان ۱۳۹۹، ساعت ۱ و ۴ دقیقۀ بامداد، زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۵.۲ ریشتر در عمق ۸ کیلومتری زمین، حوالی منطقۀ بهاباد در استان‌ یزد را لرزاند. رسانه‌ها گزارش دادند تکانه‌ها تا بافق و خفیف‌تر تا یزد هم احساس شده است اما تاکنون گزارش خسارات احتمالی اعلام نشده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی