ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

استقبال بالای کاربران از میت ۴۰ پورشه دیزاین ۲۷۰۰ دلاری؛ رزرو بیش از ۲۰۰ هزار دستگاه

استقبال کاربران از گوشی هواوی میت ۴۰ پورشه دیزاین (RS Porsche Design) بالا بوده و تاکنون بیش از ۲۰۰ هزار دستگاه از آن رزرو شده است. سری میت ۴۰ هواوی به تازگی معرفی شده و ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۷ آبان ۱۳۹۹ | ۱۸:۰۰

استقبال کاربران از گوشی هواوی میت ۴۰ پورشه دیزاین (RS Porsche Design) بالا بوده و تاکنون بیش از ۲۰۰ هزار دستگاه از آن رزرو شده است.

سری میت ۴۰ هواوی به تازگی معرفی شده و قرار است از ۹ آبان در چین به بازار عرضه شود. هواوی به فاصله دو روز تا عرضه این سری، امکان رزرو برخی از مدل‌ها را فراهم کرده که استقبال بالای کاربران را به دنبال داشته است. برای مثال تاکنون بیش از ۲۱۰ هزار دستگاه از میت ۴۰ پورشه دیزاین رزرو شده است.

تا تاریخ ۲۸ اکتبر (۷ آبان)، آمار رزرو میت ۴۰ پورشه دیزاین در خرده فروشی چینی JD از رقم ۲۱۰ هزار دستگاه عبور کرده است. این موبایل مجهزترین پرچمدار سری میت ۴۰ محسوب شده و همانطور که از اسمش پیداست برند پورشه را یدک می‌کشد.

موبایل مورد بحث به گونه‌ای طراحی شده تا خصوصیات آیرودینامیکی سوپراسپرت‌های برند آلمانی را در ذهن بیننده تداعی کند. طول و عرض و ضخامت این موبایل به ترتیب برابر با ۱۶۲.۹، ۷۵.۵ و ۱۰.۱ میلیمتر بوده و از گواهی IP68 برخوردار است. این مدل با قیمت ۲۷۰۰ دلار به بازار عرضه خواهد شد که با توجه به رزرو بیش از ۲۰۰ هزار دستگاه جالب توجه است. در مجموع استقبال کاربران چینی از سری میت ۴۰ بسیار بالا بوده چرا که پیش فروش آن در سایت JD پس از ۲۸ ثانیه به پایان رسید.

میت ۴۰ پورشه دیزاین حدوداً یک هفته قبل معرفی شد. از مهم‌ترین قابلیت‌های این پرچمدار می‌توان به نمایشگر ۶.۷۶ اینچی OLED با ریفرش ریت ۹۰ هرتز و رزولوشن ۱۳۴۴x۲۷۷۲ پیکسل، چیپست ۵ نانومتری کرین ۹۰۰۰ با پشتیبانی از 5G، دوازده گیگابایت رم، ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی، دوربین پنج‌گانه با سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و باتری ۴۴۰۰ میلی آمپر ساعتی با فست شارژ ۶۶ واتی اشاره کرد. این محصول با پوسته EMUI 11 مبتنی بر اندروید ۱۰ و بدون سرویس‌های موبایلی گوگل به بازار عرضه می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Phone
    Phone | ۹ آبان ۱۳۹۹

    وضع مردم جهان خوبه ها! ?هرچند نمیشه از این گوشی گذشت ولی گرونه!

  • Mehrdad A.S.H
    Mehrdad A.S.H | ۷ آبان ۱۳۹۹

    عالیه

مطالب پیشنهادی