ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

بهترین بازی‌های مین روب
نرم افزار و اپلیکیشن

بهترین بازی‌های مین‌روب؛ مین را خنثی کنید

بازی‌های مین‌روب یا minesweeper ها یکی از اولین بازی‌هایی بودند که روی کامپیوترها تجربه‌ کردیم. اولین بازی‌ با این شکل و شمایل در سال ۱۹۶۰ منتشر شد و هنوز هم طرفداران خودش را دارد. بازی‌های ...

نفیسه شهبازی
نوشته شده توسط نفیسه شهبازی | ۷ آبان ۱۳۹۹ | ۲۰:۰۰

بازی‌های مین‌روب یا minesweeper ها یکی از اولین بازی‌هایی بودند که روی کامپیوترها تجربه‌ کردیم. اولین بازی‌ با این شکل و شمایل در سال ۱۹۶۰ منتشر شد و هنوز هم طرفداران خودش را دارد. بازی‌های مین‌روب بر اساس تصمیمات منطقی بازیکن جلو می‌روند که باید تمام مین‌ها را کشف کند و حواسش باشد که روی آن‌ها کلیک نکند. برای این کار باید از اعدادی که روی هرخانه نوشته شده استفاده کنید که نشان می‌دهند چند مین در اطراف آن خانه وجود دارد.

در طی سال‌ها بازی به اشکال دو بعدی، در اندازه‌های متعدد و سطح سختی مختلف مجددا طراحی و ساخته شده اما بیشتر این بازی‌ها فقط در اندروید یا فقط در iOS در دسترس ما هستند و سعی می‌کنیم بهترین‌های موجود در هر دو سیستم‌عامل را معرفی کنیم.

Minesweeper GO

مین‌روی minesweeper GO

  • بازی آفلاین و آنلاین است

Minesweeper GO یکی از بازی‌های مین‌روب است که برای هردو سیستم‌عامل اندروید و iOS منتشر شده و همان شکل و شمایل کلاسیک بازی را حفظ کرده است.

در این بازی یک بخش جدید به نام campaign mode وجود دارد که برای یاد گرفتن منطق بازی بسیار به شما کمک می‌کند علاوه بر این بازی سه سطح سختی مختلف، زوم چند لمسی،‌ امکان فعال‌سازی تایمر، امکان ساخت بازی با اندازه‌ی دلخواه و  تم‌های متعددی دارد. Minesweeper GO یکی از ساده‌ترین بازی‌های لیست است که در عین حال انتخاب خوبی هم برای طرفداران طراحی کلاسیک بازی محسوب می شود.

Minesweeper GO

Minesweeper GO

سازنده: evolvegames قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 20/83.2 مگابایت زبان:

MiniSweeperمین‌روب MiniSweeper

  • بازی آفلاین است

MiniSweeper یک بازی مین‌روب مدرن است که طراحی مینیمال و فضای ساده‌ای دارد. گیم‌پلی همان اصول را دارد و امکان سفارشی‌سازی تم بازی را هم در اختیار بازیکن قرار می‌دهد، ‌هم‌چنین می‌توانید اندازه‌ی صفحه بازی را از بین گزینه‌های موجود انتخاب کنید یا اینکه به صورت دستی خودتان اندازه را وارد کنید.

بازی هیچ بخشی برای آموزش ندارد و اگر قبلا این بازی را انجام نداده‌اید احتمالا بهتر است اول سراغ گزینه‌هایی بروید که این امکان را فراهم کرده‌اند.

miniSweeper

miniSweeper

سازنده: Anton Bergaker قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 11.8/4.3 مگابایت زبان:

Globesweeper

م

  • بازی آفلاین است

اگر بازی کردن روی یک سطح صاف برایتان خسته‌کننده شده Globesweeper برای شما مناسب است. مشخص است که طراحی سه بعدی بازی برگ برنده‌ی آن است اما طراحان بازی کمی فراتر هم رفته اند و با ترکیب اشکال چندوجهی سه بعدی و خانه‌های چندضلعی پیچیدگی بازی را کمی هم بیشتر کرده‌اند.

با حل کردن مراحل بیشتر، کم‌کم تم‌های بیشتری در اختیارتان قرار می‌گیرد مثلا می‌توانید پازل را روی مریخ،زمین و سیارات دیگر تجربه کنید.

Globesweeper

Globesweeper

سازنده: Incandescent Games قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 189.1/20 مگابایت زبان:

Minesweeper - The Clean Oneمین‌روب Minesweeper - The Clean One

  • بازی آفلاین است

Minesweeper - The Clean One هم از همان قوانین بازی کلاسیک پیروی می‌کند اما طراحی رنگی تم‌ها باعث می‌شود مدرن به نظر برسد. گیم‌پلی بازی با وجود انیمیشن‌ها جذاب‌تر می‌شود اما می‌توانید با استفاده از بخش تنظیمات آن را غیرفعال کنید چون کمی سرعت شما را در بازی کم می‌کند و برای افراد حرفه‌ای چندان مناسب نیست.

بازی برای سیستم‌عامل اندروید منتشر شده، اگر از ظواهر این بازی خوشتان آمده اما کاربر iOS هستید در ادامه مطلب برای شما هم پیشنهاد مشابهی داریم.

 Minesweeper - The Clean One

Minesweeper - The Clean One

سازنده: Dustland Design قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 5.3 مگابایت زبان:

Minesweeper

بازی‌های مین‌روب

  • بازی آفلاین است

سازندگان Minesweeper هم که انگار خیلی با ظواهر کلاسیک میانه‌ی خوبی نداشته‌اند به سراغ افزودن انیمیشن و طراحی گرافیکی مدرن‌تر رفته‌اند.

کلیات بازی تغییری نکرده و از بخش جدید هم خبری نیست اما اگر دوست دارید بازی از نظر ظاهری جذاب‌تر باشد این بازی انتخاب خوبی برای بازیکنان iOS است.

.Minesweeper

.Minesweeper

سازنده: PPCLINK Software قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 61 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی