ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بروزرسانی برای پرچمدارهای ۴ ساله: گلکسی S7 و S7 Edge پچ امنیتی دریافت کردند

سامسونگ به تازگی قدم بزرگی برداشته و برای پرچمدارهای ۴ ساله خود یعنی گلکسی S7 و گلکسی S7 Edge یک بروزرسانی جدید حاوی پچ امنیتی سپتامبر ۲۰۲۰ منتشر کرده است. سامسونگ از امروز شروع به ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۷ آبان ۱۳۹۹ | ۱۶:۰۰

سامسونگ به تازگی قدم بزرگی برداشته و برای پرچمدارهای ۴ ساله خود یعنی گلکسی S7 و گلکسی S7 Edge یک بروزرسانی جدید حاوی پچ امنیتی سپتامبر ۲۰۲۰ منتشر کرده است.

سامسونگ از امروز شروع به انتشار پچ امنیتی سپتامبر ۲۰۲۰ برای دو پرچمدار قدیمی خود کرده ‌و هم اکنون کاربران در کشورهای کانادا و بریتانیا به آن دسترسی دارند. این بروزرسانی حجمی برابر ۷۰ مگابایت داشته و نسخه فریمور G930W8VLS8CTI1 و G935W8VLS8CTI1 را یدک می‌کشد، البته نسخه فریمور برای کاربران بریتانیایی G930FXXU8ETI2 و G935FXXU8ETI2 خواهد بود.

این بروزرسانی علاوه بر پچ امنیتی، پایداری گلکسی S7 و گلکسی S7 Edge را بهبود می‌دهد، برخی باگ‌های آن‌ها را برطرف می‌کند و کاربران با بهبود کلی عملکرد نیز روبه‌رو می‌شوند.

گلکسی S7

این گوشی‌های هوشمند اوایل سال ۲۰۱۶ از راه رسیدند، بنابراین انتشار بروزرسانی برای پرچمدارهایی که تقریبا ۵ سال از ورود آن‌ها به بازار می‌گذرد، یک قدم بزرگ است. با این حال انتظار می‌رود این آپدیت از اهمیت بالایی برخوردار باشد، چرا که این کمپانی کره‌ای در اوایل سال جاری میلادی از عدم ارائه بروزرسانی‌های بیشتر برای این محصولات خبر داده بود.

در حالی که این بروزرسانی در دسترس کاربران در بریتانیا و کانادا قرار گرفته، انتظار می‌رود برای تمام کاربران در کشورهای مختلف منتشر شود. می‌توانید انتشار این آپدیت را به صورت دستی امتحان کنید. برای این کار به بخش تنظیمات و سپس بروزرسانی نرم افزار بروید و روی گزینه دانلود و نصب ضربه بزنید.

در نهایت باید به این موضوع اشاره کنیم که سامسونگ تنها شرکتی نیست که برای محصولات قدیمی خود بروزرسانی منتشر کرده. در سال جاری میلادی هواوی برای گوشی‌ میت ۸ و P9 که به ترتیب در سال‌های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ از راه رسیدند، آپدیت ارائه کرد. این بروزرسانی علاوه بر پچ امنیتی، قابلیت شارژ هوشمند را نیز به پرچمدارهای قدیمی این غول فناوری چینی اضافه کرد تا سرعت تخریب باتری کاهش پیدا کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • soren
    soren | ۷ آبان ۱۳۹۹

    یادش به خیر یه زمانی s7 edge داشتم،چه گوشی خوبی بود،عین یه قطعه هنری بود.فقط محیط نرم افزاریش خیلی جذاب نبود وگرنه گوشی معرکه ای بود خصوصا در زمان خودش اما حیف به یک تومن دادمش رفت.الان خودم s10e دارم ولی به نظرم از s8 به بعد گوشی های سامسونگ بی هویت تر شدن هرچند بازم از بهترین های بازار هستن.البته الان دیگه همه گوشی ها شبیه هم شدن.

مطالب پیشنهادی