ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رگولاتوری: ایرانسل برترین شرکت اینترنت ‌بی‌سیم ثابت در کسب رضایت کاربران

براساس نظرسنجی رسمی وب‌سایت رگولاتوری، ایرانسل، رتبۀ برترین ارائه‌دهندۀ خدمات اینترنت بی‌سیم ثابت از نگاه کاربران را به دست آورد. بر اساس آخرین گزارش منتشر شده در وب‌سایت رسمی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۷ آبان ۱۳۹۹ | ۱۲:۲۰

براساس نظرسنجی رسمی وب‌سایت رگولاتوری، ایرانسل، رتبۀ برترین ارائه‌دهندۀ خدمات اینترنت بی‌سیم ثابت از نگاه کاربران را به دست آورد.

بر اساس آخرین گزارش منتشر شده در وب‌سایت رسمی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی (رگولاتوری)، مربوط به ۶ ماهۀ نخست سال ۱۳۹۹، شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل موفق شده است تا با کسب بهترین شاخص در امتیازدهی رضایت کاربران، رتبۀ نخست را به خود اختصاص دهد.

این اپراتور دیجیتال ایرانی در نظرسنجی رضایت کاربران، شاخص ۱۲.۵۲ و رتبۀ نخست را به دست آورده و پس از ایرانسل نیز شرکت ارتباطات مبین‌نت در رتبۀ دوم قرار گرفته است.

«سامانۀ ارزیابی میزان رضایتمندی کاربران حوزۀ سرویس‌های فناوری اطلاعات» از وب‌سایت رسمی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی (رگولاتوری)، در این نشانی اینترنتی قابل دسترسی است و کاربران اینترنت پرسرعت بی‌سیم ثابت (TD-LTE)، اینترنت پرسرعت ثابت (X-DSL) و اینترنت ماهواره‌ای می‌توانند از این طریق، میزان رضایت خود را از شرکت خدمات‌دهنده، ثبت کنند.

ایرانسل خدمات اینترنت پرسرعت بی‌سیم نسل ۴ و ۴.۵ ثابت (TD-LTE) خود را در مرداد ماه ۱۳۹۵ به صورت رسمی و تجاری راه‌اندازی کرد. اینترنت نسل ۴ و ۴.۵ ثابت یا TD-LTE در حقیقت آخرین نسل اینترنت ثابت است و بهترین گزینه بی‌سیم برای تأمین اینترنت سازمان‌ها، مؤسسه‌ها، شرکت‌های تجاری و منازل مسکونی به شمار می‌رود. این سرویس در مقایسه با سایر سرویس‌های اینترنت ثابت از جمله Dial-up، ADSL  و WiMAX تجربه سرعت بسیار بالاتری را برای کاربر به ارمغان می‌آورد و محدودیت‌هایی مانند فناوری قدیمی، محدودیت مکانی و عدم امکان جابجایی مودم، نیاز به استفاده از خط تلفن و لزوم وجود ظرفیت خالی در مرکز مخابرات منطقه را برطرف کرده و از پایداری بالایی در آپلود و دانلود برخوردار است.

ایرانسل قصد دارد به زودی در برخی نقاط تهران اینترنت 5G را نیز ارائه کند و به وسیله مودم‌های مخصوص و بومی این فناوری، این اینترنت را به صورت وای‌فای در اختیار عموم بگذارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • mshadi
    mshadi | ۸ آبان ۱۳۹۹

    افتضاح تر از ایرانسل خودشه

  • herogame
    herogame | ۸ آبان ۱۳۹۹

    4 نفر (خودی ها) میرن میشینن زیر آنتن مستقیم ایرانسل سرعت رو تست میکنن به خودشون جایزه میدن و از خودشون تعریف میکنن! ایرانسل یکی از افتضاح ترین شبکه ها چه در انتن دهی و چه در اینترنت! من نمیدونم اینا کجا زندگی میکنن که میگن ایرانسل اوله!!!!!!! (البته وضعیت همه اپراتورها همینه) یادمه اوایل ایرانسل شارژ و حجم میخورد!!! بعد زنگ میزدی پشتیبانیش بدهکارم میشدی و تازه یه چیزی دستی هم باید بهشون میدادی!

  • مجید
    مجید | ۷ آبان ۱۳۹۹

    مبین نت هم دقیقا همین ادعا رو کرده! معلوم نیست کی راست میگه کی دروغ!

    • مجید
      مجید | ۷ آبان ۱۳۹۹

      اینم ادعای مبین نت
      https://mobinnet.ir/news/wid/newslist/id/663/news990807

  • hosseinbu1000
    hosseinbu1000 | ۷ آبان ۱۳۹۹

    هه
    من ک ناراضیم

مطالب پیشنهادی