ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل درباره گرمای تولیدی شارژر مگ سیف به کاربران آیفون ۱۲ هشدار داد

اپل همزمان با معرفی گوشی‌های سری آیفون ۱۲، از شارژر مگ سیف نیز رونمایی کرد و اخیرا اطلاعاتی درباره آن در سایت این کمپانی قرار گرفته که در پایان آن چندین هشدار به چشم می‌خورد. ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۷ آبان ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۰

اپل همزمان با معرفی گوشی‌های سری آیفون ۱۲، از شارژر مگ سیف نیز رونمایی کرد و اخیرا اطلاعاتی درباره آن در سایت این کمپانی قرار گرفته که در پایان آن چندین هشدار به چشم می‌خورد.

اپل به کاربران هشدار داده که مگ سیف می‌تواند بیش از حد گرما تولید کند که البته سیستم عامل iOS در صورتی که دمای دستگاه افزایش چشمگیری پیدا کند، شارژ را روی ۸۰ درصد محدود می‌کند که البته چنین موضوعی برای تمام شارژر‌ها صادق است.

چنین قابلیتی طول عمر باتری را افزایش می‌دهد، با این مدت زمان موردنیاز برای شارژ دستگاه را نیز بالاتر می‌برد. این کمپانی اعلام کرده برای دوری از چنین ویژگی می‌توانید در صورت افزایش دمای گوشی خود، آن را در محل خنک قرار دهید.

در اسناد منتشر شده همچنین به این موضوع اشاره شده که با قرارگیری کارت‌های اعتباری میان شارژر و آیفون، مگ سیف می‌تواند به چیپ RFID موجود در آن‌ها آسیب وارد کند. چنین موضوعی حساسیت مخصوص به خود را دارد چرا که اپل یک کیف کوچک مگ سیف برای آیفون ۱۲ به فروش می‌رساند که روی پنل پشتی آن قرار می‌گیرد و می‌توان از آن برای حمل کارت‌های اعتباری استفاده کرد.

این کمپانی به مشتریان توصیه کرده:

«در صورتی که دارای قابی هستید که از چنین اقلام حساسی نگهداری می‌کند، پیش از شروع فرایند شارژ آن را بردارید یا از این موضوع که میان شارژر و پنل پشتی دستگاه قرار نمی‌گیرد، مطمئن شوید.»

مگ سیف

اپل همچنین به این موضوع اشاره کرده که در صورت نگهداری دستگاه درون قاب چرمی و استفاده از شارژر مگ سیف، شاید اثرات دایره‌ای شکل ناشی از این ارتباط روی آن به چشم بخورد. با این حال کاربران به وجود این اثرات روی قاب پلاستیکی نیز اشاره می‌کنند.

شاید در نگاه اول چنین مشکلی چندان مهم به نظر نرسد، اما برای خریداران گوشی‌های گران قیمتی مانند آیفون می‌تواند دردساز شود چرا که باید هربار برای شارژ، دستگاه را از قاب خارج کنند، بنابراین شاید مگ سیف بهترین ایده برای گوشی‌های سری آیفون ۱۲ نباشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی