ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

لوگوی جدید کیا برای تولید خودروهای برقی لوکس

کمپانی خودروسازی کیا در طی یک سال گذشته نسخه بلک ادیشن شاسی‌بلند بزرگ سایز تلوراید، نسخه ۲۰۲۱ سدان کی ۵، شاسی‌بلند سلتوس ۲۰۲۱ و نسخه به‌روزرسانی شده سورنتو را معرفی کرده و خودروهای مذکور تنها ...

زهرا ملکی
نوشته شده توسط زهرا ملکی | ۷ آبان ۱۳۹۹ | ۱۷:۴۵

کمپانی خودروسازی کیا در طی یک سال گذشته نسخه بلک ادیشن شاسی‌بلند بزرگ سایز تلوراید، نسخه ۲۰۲۱ سدان کی ۵، شاسی‌بلند سلتوس ۲۰۲۱ و نسخه به‌روزرسانی شده سورنتو را معرفی کرده و خودروهای مذکور تنها بخشی از محصولات این کمپانی در طی یک سال گذشته بود است.

به تازگی مدیرعامل کیا، هو سونگ سانگ اعلام کرده است که این کمپانی خودروسازی قصد دارد محصول جدیدی را تحت عنوان پروژه کیا Plan S راهی جاده‌ها کند.

گفته می‌شود به‌طور رسمی این خودرو اوایل سای آینده میلادی معرفی شده و در واقع این پروژه دروازه ورود کیا به بازار خودروهای برقی لوکس و شیک است.

کیا پیش از این اعلام کرده است که قصد دارد تا سال ۲۰۲۵ تعداد ۱۱ عدد خودرو الکتریکی را معرفی و به مرحله تولید برساند. اتفاقی که نیازمند سرمایه‌گذری ۲۵ میلیارد دلاری است.

هو سونگ سانگ در این خصوص توضیح داد: «ما به دنبال آن هستیم که مشتریان خود را در حفظ کرده و برای رسیدن به این هدف از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم. دور از انتظار نیست که در این راستا اقدام به معرفی برند جدید نیز کنیم.»

محصولات الکتریکی جدید کیا بر روی پلت‌فرم ماژولار E-GMP این شرکت ساخته خواهند شد. این پلتفرم به صورت مشترک در اختیار هیوندای نیز قرار خواهد گرفت.

کیا Plan S

کیا پیش بینی می‌کند که با توجه به زیرساخت‌های مقرون‌به‌صرفه‌ای که فراهم کرده است تا پایان سال ۲۰۲۵ بتواند ۲۵ درصد از میزان فروش خود را به خودروهای برقی اختصاص دهد.

گفته می‌شود با معرفی کیا Plan S احتمالا لوگو جدید کیا نیز رونمایی خواهد شد. این لوگو اولین بار در سال ۲۰۱۹ در هنگام معرفی کانسپت Imagine رونمایی شد و پیش از این کیا به طور رسمی اعلام کرده بود که قصد دارد در سال میلادی پیش‌رو خودرویی را با این لوگو راهی بازار کند.

این لوگو جدید از طراحی به سبک دهه‌های گذشته بهره برده است و مطابق با آن هر سه حرف تشکیل‌دهنده نام کیا یعنی K – I -A به یکدیگر متصل شده و در درون یک قاب بیضی شکل قرار گرفته‌اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • ۳aman
    ۳aman | ۸ آبان ۱۳۹۹

    سه کلمه تشکیل دهنده. نام کیا.. K - I -A ??
    سه کلمه...

  • یحیی خالدی
    یحیی خالدی | ۷ آبان ۱۳۹۹

    "سه کلمه تشکیل‌دهنده نام کیا یعنی K – I -A" اینا حرف یا حروف هستن نه کلمه

مطالب پیشنهادی