ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مشخصات گوشی اقتصادی گلکسی A02s در گیک‌بنچ رویت شد

گلکسی A02s احتمالا طی روزهای آینده با چیپست اسنپدراگون ۴۵۰ و ۳ گیگابایت رم معرفی خواهد شد. گلکسی A02s با شماره مدل SM-A025G در پایگاه گیک‌بنچ در تست‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای به ترتیب امتیازهای ۷۵۶ و ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۳:۰۶

گلکسی A02s احتمالا طی روزهای آینده با چیپست اسنپدراگون ۴۵۰ و ۳ گیگابایت رم معرفی خواهد شد.

گلکسی A02s با شماره مدل SM-A025G در پایگاه گیک‌بنچ در تست‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای به ترتیب امتیازهای ۷۵۶ و ۳۹۳۴ را کسب کرده که از قرار گرفتن این موبایل بین مدل‌های اقتصادی حکایت دارد.

بر اساس این بنچمارک گلکسی A02s از ۳ گیگابایت رم و چیپستی ۸ هسته‌ای بهره می‌برد که مدل آن به صورت دقیق مشخص نشده اما گمان می‌رود اسنپدراگون ۴۵۰ باشد. این تراشه بر پایه معماری ۱۴ نانومتری تولید شده و از هسته‌های کورتکس A53 با فرکانس کاری ۱.۸ گیگاهرتز در کنار پردازشگر گرافیکی آدرنو ۵۰۶ بهره‌ می‌برد. دیگر ویژگی گلکسی A02s ارائه آن با اندروید ۱۰ پیش فرض است.

در این بنچمارک به قابلیت‌های تصویربرداری اشاره‌ای نشده اما اسنپدراگون ۴۵۰ قادر به پشتیبانی از دوربین اصلی دوگانه با سنسورهای ۱۳ مگاپیکسلی است. نسخه دیگری از این موبایل نیز با نام گلکسی A02 در بنچمارک‌ها با رم ۲ گیگابایتی مشاهده شده و از اینرو ممکن است سامسونگ آنرا در دو نسخه روانه بازار کند. این نسخه در بخش‌های تک و چند هسته‌ای به ترتیب موفق به کسب امتیازهای ۷۴۶ و ۳۸۱۰ شده و اختلاف اندک آن با مدل دیگر ناشی از همان تفاوت در میزان حافظه رم است.

گلکسی A02s در روزهای اخیر تاییدیه NBTC تایلند را هم دریافت کرده که از معرفی قریب الوقوع آن حکایت دارد. در این تاییدیه پشتیبانی نسخه‌ای از این موبایل با شماره مدل SM-A025F از دو سیم کارت تایید شده که گمان می‌رود همان گلکسی A02 باشد.

مشخصات دیگری از این موبایل اقتصادی سامسونگ هنوز در دسترس نیست اما انتظار می‌رود گلکسی A02s با قیمتی در حدود ۱۳۰ دلار روانه بازارهای جهانی شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Vahid Asghari
    Vahid Asghari | ۸ آبان ۱۳۹۹

    این گوشی ها تو کشورهای دیگه اسباب بازیه یا دست بچه هاست.ولی تو ایران واسه خیلیا آرزو

مطالب پیشنهادی