ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گلکسی S21‌ الترا احتمالا دوربین اصلی پنجگانه دارد

رندر جدید فاش شده گلکسیS21 الترا، خبر از تغییراتی در ماژول دوربین این گوشی هوشمند می‌دهد. با وجودی که یک هفته قبل رندر لو رفته ماژول دوربین، دستگاه را مجهز به چهار دوربین نشان می‌داد؛ ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۹ آبان ۱۳۹۹ | ۱۴:۳۰

رندر جدید فاش شده گلکسیS21 الترا، خبر از تغییراتی در ماژول دوربین این گوشی هوشمند می‌دهد. با وجودی که یک هفته قبل رندر لو رفته ماژول دوربین، دستگاه را مجهز به چهار دوربین نشان می‌داد؛ ظاهرا حسگر جدیدی به چهار حسگر قبلی اضافه شده و حالا باید منتظر نسخه الترا گلکسی S21‌ با پنج دوربین در پنل پشتی باشیم.

«استیو همرستوفر» افشاگر معروف با نام کاربری «OnLeaks» در توئیتر، پست جدیدی در توئیتر و «Voice» منتشر کرده و رندر فاش‌‌ شده‌ای از ماژول دوربین گلکسی S21 الترا را به اشتراک گذاشته است. براساس رندر لو رفته، علاوه بر چهار حسگر دوربین، سنسور جدیدی به ماژول دوربین اضافه شده است.

استیو همرستوفر در حدود یک هفته قبل رندر دیگری از گلکسی S21 الترا با بهره‌مندی از چهار دوربین در پنل پشتی به اشتراک گذاشته بود. با مقایسه رندر جدید و تصویر فاش شده قبلی، به خوبی مشخص است که حسگر جدیدی در گوشه سمت راست بالا به ماژول دوربین اضافه شده است.

هنوز مشخص نیست این حسگر اضافی دوربین چه وظیفه‌ای برعهده دارد و قرار است برای فوکوس اتوماتیک به کار بیاید یا برای تشخیص عمق به ماژول دوربین اضافه شده است.

به نظر می‌رسد باتوجه به خبرهای فاش‌شده، گلکسی S21 اولترا با نمایشگر 6.8 اینچی دینامیک AMOLED با رزولوشن 2K و نرخ بروزرسانی 120 یا 144 هرتز رونمایی شود.

احتمالا گلکسی S21 اولترا با رابط کاربری One UI 3.0 مبتنی بر اندروید 11 و بهره‌مندی از  باتری 5000 میلی آمپر ساعتی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

خبرهای قبلی حاکی از آن است که دوربین اصلی این گوشی هوشمند 108 مگاپیکسلی و دوربین سلفی آن 40 مگاپیکسلی خواهد بود. رندرهای دیگری از این گوشی هوشمند منتشر شده است که لبه‌های نمایشگر گلکسیS21 اولترا را به خوبی نشان می‌دهد. احتمالا باید منتظر دستگاهی با نمایشگر تخت دارای لبه‌های خمیده باشیم.

درنهایت باید منتظر بمانیم ببینیم چه خبرهای دیگری در مورد این گوشی هوشمند منتشر خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Hamid Reza
    Hamid Reza | ۱۰ آبان ۱۳۹۹

    سامسونگ بزرگترین اسباب بازی سازی دنیاست
    شرکتهایی که چیزی برای ارائه ندارند مجبورند مشتری رو با حجم باطری و رم های بالا که بدرد نمیخورند و چندین دوربین به سمت خودشون بکشن
    اگر سامسونگ سالانه چند مدل مثل اپل تولید می‌کرد چندین سال پیش ورشکست شده بود
    همین الان هم وضعیت خوبی نداره و نمیتونه با شیائومی و هواووی و حتی نوکیا رقابت کنه چه برسه به آیفون که زمانی رقیب اصلیش میدونست
    سامسونگ در نهایت مجبوره برای بقا بیشتر روی تولید یخچال و تلویزیون تمرکز کنه

  • alimardaniiii
    alimardaniiii | ۹ آبان ۱۳۹۹

    لعنتی به جای این همه لنز 2 تا لنز قرار بده بعد هزینه باقی لنز ها رو صرف بدنه با کیفیت و باتری بهتر کن ! ?

مطالب پیشنهادی