ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آنر X10 لایت با دوربین چهارگانه و چیپست کرین ۷۱۰ معرفی شد

جدیدترین عضو سری X10 آنر موبایل X10 لایت است که با باتری پر قدرت و شارژ سریع ۲۲.۵ واتی از راه می‌رسد. آنر X10 لایت به عنوان نسخه‌ای ارزانتر به گوشی‌های X10 5G و X10 Max 5G پیوسته و مشخصات یک ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۹ آبان ۱۳۹۹ | ۱۸:۳۷

جدیدترین عضو سری X10 آنر موبایل X10 لایت است که با باتری پر قدرت و شارژ سریع ۲۲.۵ واتی از راه می‌رسد.

آنر X10 لایت به عنوان نسخه‌ای ارزانتر به گوشی‌های X10 5G و X10 Max 5G پیوسته و مشخصات یک میان رده را به همراه آورده است. این گوشی از نمایشگر ۶.۶۷ اینچی IPS LCD با رزولوشن +FHD بهره می‌برد که درون روزنه آن دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی قرار گرفته است.

پیکربندی سخت افزار شامل چیست میان رده کرین ۷۱۰، چهار گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی است که از طریق اسلات microSD امکان افزایش آن وجود دارد. تامین انرژی این سخت افزار بر عهده باتری پر قدرت ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی قرار داد که با شارژ سریع ۲۲.۵ واتی سازگاری دارد. اسکنر اثر انگشت به سیاق تعدادی دیگر از موبایل‌های هواوی و آنر روی لبه کناری قرار گرفته است. در لبه زیرین موبایل هم جک هدفون و پورت Type-C جاخوش کرده‌اند.

در سمت دیگر دوربین چهارگانه‌ای با چیدمان چهارگوش قرار گرفته که دوربین ۴۸ مگاپیکسلی با اپرچر f/1.8 نقش اصلی را در آن بر عهده دارد. دیگر اجزای دوربین شامل سنسور ۵ مگاپیکسلی با لنز فوق عریض ۱۲۰ درجه و گشودگی دیافراگم f/2.4 و ماژول‌های ۲ مگاپیکسلی ماکرو و عمق سنج می‌شود که هر دو اپرچر  f/2.4 داشته و برای تصویربرداری از فاصله نزدیک و سنجش عمق میدان کاربرد دارند.

از ویژگی‌های دیگر می‌توان به رابط کاربری Magic UI 3.1 بر پایه اندروید ۱۰ اشاره کرد و همانطور که انتظار می‌رود خبری از سرویس‌ها و اپ‌های گوگل نیست و در عوض سرویس‌های HMS هواوی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

آنر X10 لایت در رنگ‌های مشکی، سبز و بنفش به دست کاربران خواهد رسید. این گوشی با قیمت ۲۱۳ دلار از همین حالا در دسترس خریداران در عربستان قرار گرفته و طی هفته‌های آتی به دیگر بازارها راه پیدا خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • mahdi_asdn
    mahdi_asdn | ۹ آبان ۱۳۹۹

    سایید با 710

  • soroush shamsi
    soroush shamsi | ۹ آبان ۱۳۹۹

    قوی ترین چیپست موبایل ب ترتیب
    1-کراین
    2-کوالکام
    3-اگزینوس
    4-مدیاتک
    با ی سرچ تو گوگل نتیجه ب دستتون میاد

    • Hamid Reza
      Hamid Reza | ۱۰ آبان ۱۳۹۹

      بایونیک کجاست!؟ :)

مطالب پیشنهادی