ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

معرفی و بررسی خودرو

بنتلی بیش از پنج هزار آپشن فقط برای کابین محصولات خود ارائه می‌کند

محصولات بنتلی همواره جزو لوکس‌ترین گزینه‌های موجود بوده و طرفداران خاص خود را داشته‌اند. این کمپانی انگلیسی که در سال 1921 شروع به کار کرده، به خاطر استفاده گسترده از چرم و چوب و آپشن‌های ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۱۰ آبان ۱۳۹۹ | ۱۵:۱۵

محصولات بنتلی همواره جزو لوکس‌ترین گزینه‌های موجود بوده و طرفداران خاص خود را داشته‌اند. این کمپانی انگلیسی که در سال 1921 شروع به کار کرده، به خاطر استفاده گسترده از چرم و چوب و آپشن‌های فراوان ارائه شده از شهرتی جهانی برخوردار است.

شاید بدانید کیفیت چوب به کار برده شده توسط بنتلی، در صنعت خودرو نظیر ندارد و کیفیت ساخت اجزای چوبی در کابین محصولات این شرکت به حدی است که برخی آن‌ها را با تولیدات بهترین شرکت‌های کابینت‌سازی مقایسه می‌کنند.

برای ایجاد تجربه‌ای بهتر برای مشتریان متمول، بنتلی پا را فراتر نهاده و با راه‌اندازی برنامه‌ای جدید به نام Mulliner Personal Commissioning می‌خواهد امکان شخصی‌سازی تولیدات خود را وارد فاز تازه‌ای کند.

بر اساس این برنامه، مشتریان بنتلی قادر خواهند بود کابین خودروهای خود را با پوشش‌ها و اجزای تزئینی متنوعی از جمله سنگ‌های کوارتزیت شخصی‌سازی کنند. این سنگ‌ها که به طور دستی از معادن هندوستان گردآوری شده‌اند، قبل از نصب، توسط هنرمندان و صنعتگران زبده بنتلی شکل داده شده و پرداخته می‌شوند.

برای هماهنگی با رنگ کابین چهار رنگ در نظر گرفته شده که عبارتند از سفید پاییزی، کهکشانی، مسی و قرمز ترا؛ ضمن اینکه سنگ‌های مذکور با پوشش تک یا دو رنگ قابل انتخاب هستند.

پوشش‌های پیانویی دیگر آپشن برنامه Mulliner Personal Commissioning هستند. این پوشش‌ها به قدری تنوع دارند که با 88 رنگ ارائه شده برای نمای بیرونی کاملا هماهنگ می‌شوند. در صورت سفارش این آپشن، کابین محصولات بنتلی جلایی آینه‌ای پیدا می‌کند.

برای آنهایی که علاقه‌ای به سطوح براق ندارند، بنتلی امکان سفارش پوشش رگه‌دار با لایه محافظ مات را فراهم کرده است. این پوشش در رنگ‌های کهربایی، گردویی تیره و Tamo Ash قابل انتخاب است.

تکمیل‌کننده تزئینات داخلی مدل‌های مختلف در برنامه Mulliner Personal Commissioning قطعات فیبرکربنی براق هستند که با الگوهای هندسی خاص خود حالتی سه بعدی به قسمت‌های نصب شده می‌بخشند.

بد نیست اشاره کنیم با راه‌اندای برنامه مورد بحث مجموع آپشن‌های کابین یک بنتلی اینک به بیش از پنج هزار مورد می‌رسد؛ برسد به دست آنهایی که زه را آپشن کردند!

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • محمد جواد
    محمد جواد | ۱۰ آبان ۱۳۹۹

    اونایی که زهو آپشن کردن به یه ورشونم نیست...

  • Meysam.n
    Meysam.n | ۱۰ آبان ۱۳۹۹

    فقط جمله آخرش??

مطالب پیشنهادی