ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اسنپدراگون ۸۷۵ احتمالا ۲۵ درصد سریع‌تر از اسنپدراگون ۸۶۵ است

بنچمارک اولیه اسنپدراگون ۸۷۵ در پلتفرم «آنتوتو» نشان می‌دهد که این چیپست احتمالاً ۲۵ درصد سریع‌تر از اسنپدراگون ۸۶۵ خواهد بود. اسنپدراگون ۸۷۵ با اسم رمز «Lahaina» (نام منطقه‌ای در هاوایی) احتمالاً به طور قابل ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۱۰ آبان ۱۳۹۹ | ۱۱:۱۵

بنچمارک اولیه اسنپدراگون ۸۷۵ در پلتفرم «آنتوتو» نشان می‌دهد که این چیپست احتمالاً ۲۵ درصد سریع‌تر از اسنپدراگون ۸۶۵ خواهد بود.

اسنپدراگون ۸۷۵ با اسم رمز «Lahaina» (نام منطقه‌ای در هاوایی) احتمالاً به طور قابل توجهی سریع‌تر از انتظارات خواهد بود. این چیپست در پلتفرم «آنتوتو» امتیاز اولیه ۸۴۷ هزار را بدست آورده که به طور چشمگیری بیشتر از امتیاز اسنپدراگون ۸۶۵ (بیش از ۶۶۳ هزار) صدرنشین فعلی پلتفرم آنتوتو است.

به عبارت دیگر اسنپدراگون ۸۷۵ بیش از ۲۵ درصد سریع‌تر از اسنپدراگون ۸۶۵ خواهد بود که با توجه به بازه یکساله پیشرفت قابل توجهی را نشان می‌دهد. البته این امتیاز هنوز تأیید نشده و بنابراین نمی‌توان به طور صد درصد چیپست جدید کوالکام را تا این اندازه سریع‌تر از نسل قبلی دانست.

برای مقایسه چیپست کرین ۹۰۰۰ و اگزینوس ۱۰۸۰ نیز به ترتیب امتیازات ۶۹۶ و ۶۹۳ هزار را بدست آورده‌اند که از برتری آن‌ها نسبت به اسنپدراگون ۸۶۵ خبر می‌دهد اما قابل قیاس با اسنپدراگون ۸۷۵ نخواهند بود.

جالب آنکه در حال حاضر گوشی ویوو iQOO 5 پرو مجهز به چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ (و نه مدل پلاس) در صدر جدول آنتوتو قرار گرفته است. کارشناسان آنتوتو در توضیح این مساله می‌گویند علاوه بر چیپست، پیکربندی‌های رم و حافظه داخلی نیز در امتیاز نهایی تأثیرگذار هستند، بنابراین یکی از دلایل صدرنشینی ویوو iQOO 5 پرو احتمالاً حافظه پرظرفیت UFS 3.1 بوده که سرعت کلاک کمتر اسنپدراگون ۸۶۵ در مقایسه با مدل پلاس را جبران کرده است.

کوالکام در تاریخ اول دسامبر (۱۱ آذر) رسماً از اسنپدراگون ۸۷۵ رونمایی می‌کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • soren
    soren | ۱۰ آبان ۱۳۹۹

    اگه دویست درصد هم سریع تر باشه مهم نیست.الان فقط مصرف باتری و خنکی مهمه.پردازنده ها به اندازه کافی سریع شدن

مطالب پیشنهادی