ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ال جی وینگ
تکنولوژی

گزارش مالی سه ماهه سوم ۲۰۲۰ ال جی از بهبود عملکرد بخش موبایل خبر می‌دهد

ال جی به تازگی گزارش مالی سه ماهه سوم ۲۰۲۰ خود را منتشر کرده و عملکرد بخش موبایل این کمپانی کره‌ای در مقایسه با گذشته بهبود داشته است. درآمد این کمپانی در سه ماهه سوم ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۰ آبان ۱۳۹۹ | ۱۲:۰۰

ال جی به تازگی گزارش مالی سه ماهه سوم ۲۰۲۰ خود را منتشر کرده و عملکرد بخش موبایل این کمپانی کره‌ای در مقایسه با گذشته بهبود داشته است.

درآمد این کمپانی در سه ماهه سوم ۲۰۲۰ به ۱۴.۲۴ میلیارد دلار رسیده و ۸۰۷.۱۴ میلیون دلار سود کرده است. فروش و سود این کمپانی در این بازه زمانی بالاترین میزان برای یک سه ماهه سوم در تاریخ ۶۲ ساله آن محسوب می‌شود. درآمد عملیاتی بخش موبایل این شرکت در این بازه زمانی برابر ۱.۲۸ میلیارد دلار بوده که در مقایسه با سه ماهه قبلی با رشد ۱۶.۵ درصدی روبه‌رو شده است. در این بازه زمانی بخش موبایل همچنان ضررده بوده، با این حال میزان ضرر در مقایسه با گذشته کاهش پیدا کرده است.

میزان ضرر این بخش در سه ماهه سوم ۲۰۲۰ برابر ۱۲۴.۹ میلیون دلار بوده که در مقایسه با ۱۶۹.۱ میلیون دلار سه ماهه دوم ۲۰۲۰، کاهش داشته و خبر از بهبود عملکرد بخش موبایل ال جی می‌دهد.

این کمپانی کره‌ای با افزایش فروش گوشی‌های خود در بازارهای مهمی یعنی آمریکای شمالی و جنوبی مواجه شده است. طبق گزارش جدید، گوشی‌های ال جی وینگ، ولوت و Q51 محصولات اصلی این برند در بازار بوده‌اند. افزایش بهره‌وری در زمینه تولید و فروش بالاتر از انتظار گوشی‌های اقتصادی جدید باعث کاهش ضرر بخش موبایل شده‌اند.

ال جی

در این بازه زمانی بخش لوازم خانگی و سیستم تهویه مطبوع ال جی به درآمد ۵.۱۸ میلیارد دلاری دست پیدا کرده که رشد سالانه ۱۵.۵ درصدی را نشان می‌دهد و بهترین عملکرد فصلی آن محسوب می‌شود. سود این بخش با افزایش ۵۶.۶ درصدی به ۵۶۵.۲ میلیون دلار رسیده. بخش سرگرمی خانگی این کمپانی با درآمد ۳.۰۹ میلیارد دلاری مواجه شده و سود ۲۷۴.۸۸ میلیارد دلاری به همراه داشته است.

بخش قطعات خودروی این برند نیز با افزایش درآمد مواجه شده و توانسته به درآمد ۱.۳۹ میلیارد دلاری دست پیدا کند که البته این بخش ۵۵.۷ میلیون دلار ضرر کرده که کمتر از بازه زمانی مشابه سال گذشته میلادی است. بخش سازمانی این شرکت نیز ۱.۲۵ میلیارد دلار درآمد داشته، اما سود آن با کاهش ۳۱.۱ درصدی به ۶۴.۸ میلیون دلار رسیده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی