ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی زد فلیپ
تکنولوژی

سامسونگ سال آینده میلادی گوشی‌های تاشو بیشتری وارد بازار می‌کند

سامسونگ به تازگی همزمان با انتشار گزارش مالی سه ماهه سوم ۲۰۲۰، از برنامه خود برای گسترش کسب و کار گوشی‌های تاشو در سال ۲۰۲۱ خبر داده است. این کمپانی کره‌ای در جدیدترین گزارش مالی ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۰ آبان ۱۳۹۹ | ۱۵:۳۰

سامسونگ به تازگی همزمان با انتشار گزارش مالی سه ماهه سوم ۲۰۲۰، از برنامه خود برای گسترش کسب و کار گوشی‌های تاشو در سال ۲۰۲۱ خبر داده است.

این کمپانی کره‌ای در جدیدترین گزارش مالی خود به یک رکورد دست پیدا کرده و توانسته سود ۱۰.۹ میلیارد دلاری داشته باشد. تقریبا ۳.۹ میلیارد دلار سود آن مربوط به بخش گوشی‌های هوشمند می‌شود که رشد بالایی در مقایسه با بازه زمانی مشابه در سال گذشته میلادی داشته است.

سامسونگ همزمان با انتشار این گزارش مالی، از برنامه‌ خود برای گسترش محدوده قیمتی گوشی‌های تاشو خبر داد. در حقیقت انتظار می‌رود این برند کره‌ای گوشی‌های تاشو ارزانتر وارد بازار کند تا فروش آن‌ها با افزایش مواجه شود.

در حال حاضر گوشی‌های تاشو بخش کوچکی از درآمد این کمپانی را تشکیل می‌دهند، اما با گذر زمان سهم آن‌ها افزایش پیدا خواهد کرد که با عرضه محصولات ارزانتر این روند سرعت بیشتری به خود خواهد گرفت.

گلکسی زی فولد ۲

سامسونگ پیش‌بینی کرده که فروش و سود آن به علت رقابت سنگین در سه ماهه چهارم سال جاری میلادی کاهش پیدا کند. این کمپانی در سه ماهه سوم ۲۰۲۰ با فروش ۸۰.۴ میلیون گوشی توانسته در بازار صدرنشین شود.

طبق اعلام این کمپانی، ادامه شیوع ویروس کرونا توانسته به افزایش فروش گوشی‌های هوشمند آن در سه ماهه سوم ۲۰۲۰ کمک کند که البته محدود به این محصولات نمی‌شود و سایر بخش‌ها نیز در سه ماهه سوم ۲۰۲۰ با افزایش درآمد مواجه شده‌اند.

در حال حاضر گلکسی زد فولد ۲ به عنوان پرچمدار گوشی‌های تاشو سامسونگ در بازار به فروش می‌رسد که در سال آینده با نسل جدید آن یعنی گلکسی زد فولد ۳ روبه‌رو می‌شویم. علاوه بر این محصول، گلکسی زد فلیپ نیز در بازار به فروش می‌رسد و این احتمال وجود دارد که گوشی‌های تاشو مقرون به صرفه سامسونگ طراحی مشابه با آن داشته باشند و سال آینده در اختیار خریداران قرار بگیرند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی