ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل اعلام کرد نمونه‌های مشکل‌دار ایرپاد پرو را به رایگان تعویض می‌کند

تعدادی از هدفون‌های بی‌سیم ایرپاد پرو با مشکلات صوتی دست و پنجه نرم می‌کنند و حالا اپل اعلام کرده آن‌ها را به صورت رایگان تعویض می‌کند. برخی کاربران ایرپاد پرو شاید با مشکلات صوتی به‌ ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۱ آبان ۱۳۹۹ | ۱۷:۰۰

تعدادی از هدفون‌های بی‌سیم ایرپاد پرو با مشکلات صوتی دست و پنجه نرم می‌کنند و حالا اپل اعلام کرده آن‌ها را به صورت رایگان تعویض می‌کند.

برخی کاربران ایرپاد پرو شاید با مشکلات صوتی به‌ ویژه در محیط‌های شلوغ روبه‌رو شوند یا فناوری حذف نویز فعال دستگاه‌ آن‌ها عملکرد مناسبی از خود نشان ندهد که افزایش صدای محیط را در پی دارد. طبق گفته اپل، محصولاتی که بعد از تاریخ اکتبر ۲۰۲۰ به تولید رسیده‌اند چنین مشکلاتی را تجربه نمی‌کنند.

کاربرانی که چنین مشکلاتی را تجربه می‌کنند، می‌توانند به صورت آنلاین با اپل ارتباط برقرار کنند یا اینکه به فروشگاه فیزیکی این کمپانی مراجعه کرده و دستگاه خود را به صورت رایگان تعویض کنند. اپل تنها محصولاتی که با چنین مشکلاتی همراه باشند را تعویض خواهد کرد.

این غول دنیای فناوری تنها بادها را تعویض خواهد کرد و خبری از ارائه قاب جدید نخواهد بود. علاوه بر این، چنین برنامه‌ای برای سایر مدل‌های ایرپاد اجرا نمی‌شود.

ایرپاد پرو

اپل اشاره‌ای به علت چنین مشکلاتی نکرده، با این حال برخی مشکلات سخت افزاری را مقصر می‌دانند. کاربران در چندین ماه گذشته نسبت به چنین مشکلی شکایت کرده بودند و در ماه مه اپل یک صفحه برای عیب‌یابی آن اختصاص داد که در آن به تداخلات بی‌سیم یا اپ‌ها برای ایجاد این مشکلات اشاره شده بود.

برخی کاربران تصور می‌کردند که این مشکل می‌تواند منجر به انفجار هدفون شود، اما با برنامه جدید اپل این افراد دیگر نگرانی نخو‌اهند داشت و بدون پرداخت مبلغی می‌توانند نمونه‌های معیوب را تعویض کنند، البته همانطور که بالاتر گفتیم این برنامه شامل قاب آن‌ها نمی‌شود.

ایرپاد پرو یک محصول گران‌قیمت است و با قیمت ۲۵۰ دلار به فروش می‌رسد، همچنین محبوبیت بالایی در میان کاربران دارد که اگرچه در گزارش مالی اخیر سازنده خود رکوردشکنی نکرده‌، اما اپل درآمد مناسبی را از فروش آن‌ تجربه می‌کند. با توجه به این موارد، تعویض نمونه‌های معیوب آن یک اقدام منطقی محسوب می‌شود. احتمالا سال آینده میلادی با نسل جدید ایرپاد پرو با طراحی متفاوت روبه‌رو خواهیم شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی