ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

محدودیت رفت‌وآمد در ۲۵ استان‌ از ظهر دوشنبه اعمال می‌شود: جریمه‌ نیم میلیون تومانی

با تصمیم کمیته‌ امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا در خصوص بررسی اعمال و چگونگی محدودیت در تعطیلات پیش رو، محدودیت رفت‌وآمد در ۲۵ مرکز استان‌ از ظهر دوشنبه(۱۲ آبان) اعمال می‌شود ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۱۱ آبان ۱۳۹۹ | ۱۷:۴۶

با تصمیم کمیته‌ امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا در خصوص بررسی اعمال و چگونگی محدودیت در تعطیلات پیش رو، محدودیت رفت‌وآمد در ۲۵ مرکز استان‌ از ظهر دوشنبه(۱۲ آبان) اعمال می‌شود و تخطی از آنها جریمه‌ای نیم‌میلیون تومانی خواهد داشت.

«حسین ذوالفقاری»، معاون امنیتی و انتظامی و رییس کمیته‌ امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، طی ابلاغیه‌ای اعلام کرده که در خصوص بررسی اعمال و چگونگی محدودیت در تعطیلات دستورالعمل این کمیته منتشر شده است. بر این اساس از ساعت ۱۲ روز دوشنبه دوازدهم آبان ماه ورود و خروج خودروهای شخصی با پلاک غیربومی از ۲۵ مرکز استان ممنوع است. اسامی این استانها عبارتند از: «تهران، البرز، خراسان رضوی، آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی، فارس، خوزستان، کردستان، اصفهان، قم، مرکزی، خراسان جنوبی، اردبیل، کرمانشاه، بوشهر، هرمزگان، یزد، لرستان، خراسان شمالی، ایلام، چهارمحال و بختیاری، همدان، زنجان، سمنان و کرمان.»

در این بخشنامه اعلام شده اعمال ممنوعیت‌ها در استان‌های تهران و البرز از انتهای حوزه استحفاظی آنها آغاز و به‌صورت یکپارچه، ورود پلاک غیربومی و خروج پلاک بومی ممنوع می‌شود. همچنین تاکید شده ساعت اجرای طرح ساعت ۱۲ ظهر بوده و زمان خاتمه آن نیز ۱۲ بامداد روز جمعه، شانزدهم آبان ماه خواهد بود. در این ابلاغیه همچنین ذکر شده .پلیس راهنمایی و رانندگی نسبت به اعمال جریمه ۵۰۰/۰۰۰ تومانی برای متخلفان بر اساس کد تعریف شده قبلی، اقدام می‌نماید.

 

در بند هفتم ابلاغیه آمده «ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا ضمن تشکیل جلسه با دستگاه‌های متولی، نسبت به هماهنگی و پشتیبانی جهت اجرای محدودیت‌های ابلاغی اقدام نماید. در این راستا لازم است ادارات کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان نسبت به انسداد معابر غیر اصلی با هماهنگی پلیس راهور استان اقدام نمایند.»

البته در همین ابلاغیه ذکر شده که خودروهای عمومی، انتظامی، امدادی، درمانی، خدماتی، حمل کالاها و مواد اساسی مشمول اعمال ممنوعیت‌های تعیین‌شده نمی‌گردند.

این ابلاغیه با امضای معاون امنیتی و انتظامی و رییس کمیته‌ی امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا منتشر شده و اجرایی شدن آن از ظهر دوشنبه در سراسر استان‌هایی که اسامی‌شان در آن ذکر شده لازم الاجرا است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Mmdaliy
    Mmdaliy | ۱۱ آبان ۱۳۹۹

    پول کم اوردن برا بودجه ا جیب مردم بدبخت میخان بگیرنش / نان اب مردم بده هرکی نشینه خونه
    اینام فقط نظر میدن

  • soroush shamsi
    soroush shamsi | ۱۱ آبان ۱۳۹۹

    پس شمال چی

مطالب پیشنهادی