ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کالبدشکافی گوگل پیکسل ۵ و بررسی مشکل شکاف نمایشگر و فریم [تماشا کنید]

یکی از کانال‌های یوتیوب گوشی پیکسل ۵ را کالبدشکافی کرده که نشان می‌دهد مشکل درز بین نمایشگر و فریم فراگیر نیست. تعدادی از خریداران اولیه پیکسل ۵ از مشکل درز میان نمایشگر و فریم شکایت ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۱۱ آبان ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۰

یکی از کانال‌های یوتیوب گوشی پیکسل ۵ را کالبدشکافی کرده که نشان می‌دهد مشکل درز بین نمایشگر و فریم فراگیر نیست.

تعدادی از خریداران اولیه پیکسل ۵ از مشکل درز میان نمایشگر و فریم شکایت کرده‌اند. حال کانال یوتیوب PBKreviews به منظور بررسی این مشکل میان رده جدید گوگل را کالبدشکافی کرده است که در ادامه کلیپ آن را مشاهده می‌کنید:

کالبدشکافی پیکسل ۵ با جدا کردن نمایشگر شروع می‌شود و همانطور که در ویدیو مشاهده شد، در اطراف نمایشگر علاوه بر چسب، گیره‌هایی قرار گرفته که جدا کردن آن را به کار سختی تبدیل می‌کنند. بنابراین به نظر می‌رسد مشکل ایجاد شکاف بین نمایشگر و فریم گسترده نبوده و در تعداد محدودی از دستگاه‌ها و احتمالا به خاطر گرم شدن چسب‌ها حین استفاده رخ داده است.

کارشناس کانال PBKreviews پس از جدا کردن پنل از بدنه می‌گوید چسب به کار رفته در پیکسل ۵ به گونه‌ای است که حتی با بلند شدن نمایشگر به مقدار کم نیز آب و گرد و غبار به درون گوشی نفوذ نخواهد کرد.

درون پیکسل ۵ تعداد زیادی کابل‌های جداشونده و قطعات ماژولار مستقل به چشم می‌خورند که معمولاً از تعمیرپذیری بالا خبر می‌دهند. تصمیم گوگل به استفاده از چیپست ۷ نانومتری اسنپدراگون 765G که بازدهی بیشتری داشته و گرمای کمتری تولید می‌کند و همچنین تعبیه پدهای گرافیتی بزرگ، سبب کوچک‌تر شدن و ساده‌تر شدن سیستم خنک کننده و در نتیجه آزادشدن فضای بیشتر درون گوشی شده‌اند.

پیکسل ۵ اوایل مهر ماه امسال با قیمت ۶۹۹ دلار معرفی شد. از ویژگی‌های قابل توجه این میان رده می‌توان به نمایشگر ۶.۰ اینچی OLED با نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز، چیپست اسنپدراگون 765G، باتری ۴۰۸۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۸ واتی، ۱۲ گیگابایت رم، ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، دوربین دوگانه شامل سنسور اصلی ۱۲.۲ مگاپیکسلی و سنسور ۱۶ مگاپیسلی با لنز فوق عریض اشاره کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی