ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نسخه جدید هواوی واچ GT 2 Pro با پشتیبانی از ECG معرفی شد

اواخر شهریورماه، ساعت هوشمند «هواوی واچ GT 2 Pro» با ظاهری شبیه به ساعت‌های معمولی معرفی شد. چینی‌ها در فاصله دو ماه، ‌نسخه جدیدی از ساعت هوشمند خود با نام «هواوی واچ GT 2 Pro ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۱۲ آبان ۱۳۹۹ | ۱۶:۴۵

اواخر شهریورماه، ساعت هوشمند «هواوی واچ GT 2 Pro» با ظاهری شبیه به ساعت‌های معمولی معرفی شد. چینی‌ها در فاصله دو ماه، ‌نسخه جدیدی از ساعت هوشمند خود با نام «هواوی واچ GT 2 Pro ECG» رونمایی کرده‌اند که قرار است آذرماه به بازار عرضه شود.

همانطور که از نام ساعت جدید مشخص است، ویژگی اصلی آن پشتیبانی از پایش ضربان قلب یا «ECG» است. اطلاعات مربوط به الکتروکاردیوگرام به صورت دقیق توسط محصول جدید چینی ها مانیتور می‌شود. هرچند به نظر می‌رسد پزشکان درنهایت باید مجددا همه داده‌ها را به روش‌های مرسوم بررسی کنند.

در حال حاضر، دستگاه‌های زیادی با قابلیت ECG در بازار وجود ندارند؛ درنتیجه نسخه ECG هواوی واچ GT 2 Pro می‌تواند از این زاویه با ساعت‌های هوشمندی همچون محصولات اپل واچ و سامسونگ رقابت کند.

مشخصات نسخه ECG نیز همانند GT 2 Pro است و از نمایشگر 1.39 اینچی امولد با رزولوشن 454 در 454 پیکسل بهره می‌برد. ساعت هوشمند جدید با سیستم عامل Huawei Lite OS و با بهره‌مندی از تراشه کرین A1‌ در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

هواوی GT 2 Pro ECG مجهز به 4 گیگابایت حافظه داخلی، 32 مگابایت رم و باتری با ظرفیت 455 میلی آمپر ساعت خواهد بود. نسخه قبلی با ابعادی 46.7 در 46.7 در 11.4 میلی‌متر معرفی شد و به نظر می‌رسد نسخه ECG نیز با همین ابعاد و وزنی برابر با 52 گرم به بازار عرضه شود.

ساعت هوشمند جدید از ماه دسامبر (آذرماه) با قیمت حدود 345 یورو به بازار عرضه خواهد شد. در نظر داشته باشید که قیمت هواوی واچ GT 2 Pro در حدود 45 یورو کمتر از نسخه با پشتیبانی ECG است. نسخه جدید قرار است تنها در بازار چین عرضه شود و باید ببینیم آیا هواوی محصول جدید خود را در بازارهای جهانی نیز عرضه خواهد کرد یا خیر.

باید دید کاربران از بین دو نسخه معرفی شد، کدام یک را انتخاب خواهند کرد و آیا پرداخت 45 یورو بیشتر برای چنین قابلیتی مورد توجه دوستداران هواوی قرار می‌گیرد یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی