ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

باتری‌های روی هوا
اخبار خودرو

نیاز به مداخله انسانی کمتر در جدیدترین بروزرسانی بتای سیستم تمام خودران تسلا

بتای سیستم تمام خودران تسلا (FSD) پیشرفت‌های بزرگی را تجربه کرده و اخیرا با دریافت یک بروزرسانی، نیاز به مداخله کمتری از سوی رانندگان دارد. طبق اعلام مدیرعامل این کمپانی، ایلان ماسک این بروزرسانی جدید ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۲ آبان ۱۳۹۹ | ۰۸:۳۰

بتای سیستم تمام خودران تسلا (FSD) پیشرفت‌های بزرگی را تجربه کرده و اخیرا با دریافت یک بروزرسانی، نیاز به مداخله کمتری از سوی رانندگان دارد.

طبق اعلام مدیرعامل این کمپانی، ایلان ماسک این بروزرسانی جدید نیاز به مداخله انسانی را تقریبا ۳۳ درصد کاهش می‌دهد. ماسک جزئیات بیشتری درباره این آپدیت منتشر نکرده، با این حال همچنان یک پیشرفت بزرگ برای یک بروزرسانی اولیه محسوب می‌شود.

طبق گفته ماسک انتظار می‌رود هر ۵ یا ۱۰ روز شاهد یک بروزرسانی جدید برای سیستم تمام خودران باشیم. مدیرعامل این کمپانی اعلام کرده که این سیستم هرگز کامل و بدون نقص نخواهد بود، اما امیدوار است که میزان خطا در آن بسیار کمتر از چیزی باشد که از یک انسان انتظار می‌رود.

این پیشرفت‌های سریع ضروری به نظر می‌رسند و این کمپانی انتظار دارد که پیش از پایان سال جاری میلادی که در ماه‌های آخر آن بسر می‌بریم، بتای سیستم تمام خودران در اختیار رانندگان بیشتری قرار بگیرد و آن را مورد آزمایش قرار دهند. این سیستم باید به اندازه‌ای پیشرفت کند و قابل اطمینان شود که رانندگان بدون هیچ مشکلی از آن استفاده کنند.

سیستم تمام خودران

با وجود اینکه تسلا به توسعه این سیستم ادامه می‌دهد، اعلام کرده که راننده باید دستان خود را روی فرمان نگه دارد و برای کنترل خودرو آماده باشد. این کمپانی از مداخله انسانی استفاده کرده و شبکه عصبی خود را در بروزرسانی‌های جدید بهبود می‌دهد. در بروزرسانی اخیر علاوه بر کاهش نیاز به مداخله انسانی، شاهد رابط کاربری با ظاهر جدید نیز هستیم.

در حالی که تسلا فروش مناسبی را در بازار تجربه می‌کند، انتظار می‌رود در آینده کمپانی‌های بزرگی مانند فولکس واگن با عرضه چندین محصول آن را به چالش بکشند و شاید سهم آن با گذر زمان نیز کاهش پیدا کند، هرچند محبوبیت خودروهای برقی رو به افزایش است و انتظار می‌رود تا ۴ سال آینده اختلاف قیمتی میان آن‌ها و خودروهای معمولی از بین برود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی