ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

علمی

برندگان مسابقه بین المللی عکاسی 2020 مشخص شدند

مسابقه بین المللی عکاسی 2020 برگزار شد و «پدرو لوئیس» با ارائه عکسی پرتره از یک حشره توانست مقام اول را در این مسابقه از آن خود کند. «آدام جی سندرز» نیز با ارائه عکسی ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۱۳ آبان ۱۳۹۹ | ۱۸:۰۰

مسابقه بین المللی عکاسی 2020 برگزار شد و «پدرو لوئیس» با ارائه عکسی پرتره از یک حشره توانست مقام اول را در این مسابقه از آن خود کند.

«آدام جی سندرز» نیز با ارائه عکسی که بندبازی را در حال حرکت نشان می‌دهد، در جایگاه دوم رقابت عکاسی در محور موضوعی عکاسی از ورزش‌های مختلف قرار گرفت.

«فردریک کوزینر» با ارائه عکسی از طبیعت که رعد و برق را در جلوه‌ای بسیار زیبا نشان می‌داد، مقام سوم را از آن خود کرد.

مسابقه بین‌ المللی عکاسی هر سال با حضور عکاسانی از سراسر جهان برگزار می‌شود. در این مسابقه با 13 محور موضوعی اصلی و زیرشاخه‌های متعدد، عکس‌های فوق‌العاده دیدنی از حشرات گرفته تا حیوانات اهلی و مناظر طبیعی به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

موسسه غیر انتفاعی «Lucie Foundation» که به پرورش استعدادهای عکاسی در سراسر جهان اهمیت می‌دهد؛ از سال 2003 مسابقه بین المللی عکاسی را برگزار می‌کند و امسال نیز همچون سال‌های گذشته، جوایز مسابقه به عکس‌های منتخب اهدا شد.

عکس گرفته شده توسط عکاس چینی - رتبه اول در بخش عکاسی از طبیعت

در هر محور مسابقه، سه عکس برتر توسط هیئت داوران انتخاب می‌شود. امسال با وجود همه گیری کرونا، عکس‌های بسیار دیدنی در این مسابقه شرکت کردند.

«حسین فرمانی»، بنیانگذار و مدیر IPA اعلام کرد:

«وضعیت صنعت عکاسی رو به رشد است و روزهای خوبی را سپری می‌کند. با وجود همه گیری بیماری کرونا، عکاسان بسیاری در سراسر جهان در این مسابقه شرکت کردند و شاید به جرات بتوان گفت که در این دور مسابقه شاهد ارائه بهترین عکس‌های گرفته شده طی دهه‌ گذشته بوده‌ایم.»

در ادامه می‌توانید برخی از بهترین عکس‌های مسابقه بین المللی عکاسی را مشاهده کنید:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
مطالب پیشنهادی