ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پس از ۶۵۰ هزار سفارش، تسلا ظاهرا سایبرتراک را تا حدی تغییر می‌دهد

تسلا ظاهر وانت برقی «سایبرتراک» را تغییر داده و حالا آنطور که ماسک وعده می‌دهد، این خودرو احتمالا ماه آینده با تغییراتی در طراحی رونمایی خواهد شد. ایلان ماسک ماه گذشته با «Franz von Holzhausen»، ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۱۴ آبان ۱۳۹۹ | ۲۳:۳۰

تسلا ظاهر وانت برقی «سایبرتراک» را تغییر داده و حالا آنطور که ماسک وعده می‌دهد، این خودرو احتمالا ماه آینده با تغییراتی در طراحی رونمایی خواهد شد.

ایلان ماسک ماه گذشته با «Franz von Holzhausen»، طراح ارشد تسلا جلسه‌ای برای بررسی طراحی سایبرتراک برگزار کرد و از اعمال چندین تغییر در طراحی این وانت برقی خبر داد. ماسک روز یکشنبه با انتشار پست جدیدی در توییتر اعلام کرد که تسلا تقریباً یک ماه دیگر تصاویر سایبرتراک با طراحی تغییریافته را منتشر می‌کند.

سایبرتراک

تاکنون بیش از نیم میلیون نفر سایبرتراک را رزرو کرده‌اند و با اشتیاق منتظر انتشار تصاویر این وانت با طراحی آپدیت شده هستند. البته در حال حاضر مشخص نیست تسلا دقیقاً کدام قسمت‌های سایبرتراک را تغییر داده است.

ماسک اوایل سال جاری میلادی از تغییر سیستم تعلیق بادی تطبیقی سایبرتراک خبر داد. تسلا نیز از احتمال کوچک‌تر شدن این پیکاپ خبر داده بود، اما ماسک با برگزاری یک جلسه بررسی طراحی دیگر کوچک شدن این خودرو را منتفی دانست.

یکی از کاربران ظاهر سایبرتراک با ابعاد کوچک‌تر را طراحی کرده است که تماشای آن خالی از لطف نیست. (تصویر چپ نسخه کوچک شده سایبرتراک و تصویر سمت راست مدل اصلی را نشان می‌دهد):

image

همانطور که گفته شد، تسلا کوچک شدن سایبرتراک را منتفی اعلام کرده ولی احتمال دارد برخی از جنبه‌های ظاهری آن با نمونه جدیدی که قرار است در ماه آینده رونمایی شود شباهت داشته باشد.

تسلا سایبرتراک در سه مدل به بازار عرضه خواهد شد. مدل تک موتوره در اواخر سال ۲۰۲۲ و مدل دو و سه موتوره با شعاع حرکتی به ترتیب ۴۸۰ و ۸۰۰ کیلومتر و شروع قیمت ۴۹ هزار دلار در اواخر سال ۲۰۲۱ روانه بازار خواهند شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی