ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

عرضه ماسک تصفیه هوای ال‌جی آغاز شد؛ 99.95 درصد مقاومت در برابر نفوذ ویروس

از چند ماه قبل خبرهایی در مورد ماسک تصفیه کننده هوا ال‌جی منتشر شده بود و اکنون کره‌ای‌ها به وعده خود وفا کردند و دستگاه تصفیه هوا پوشیدنی ال‌جی «PuriCare» که با باتری کار می‌کند ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۱۴ آبان ۱۳۹۹ | ۲۰:۱۵

از چند ماه قبل خبرهایی در مورد ماسک تصفیه کننده هوا ال‌جی منتشر شده بود و اکنون کره‌ای‌ها به وعده خود وفا کردند و دستگاه تصفیه هوا پوشیدنی ال‌جی «PuriCare» که با باتری کار می‌کند و تا 99.95 درصد از نفوذ ویروس‌ها، باکتری‌ها و مواد حساسیت‌زا مرسوم جلوگیری می‌کند را عرضه کرده‌اند.

ال جی در جریان رویداد مجازی «ایفا 2020» ماسک جدید خود را معرفی کرد. تصفیه کننده پوشیدنی ال‌جی عملکردی فراتر از یک ماسک معمولی دارد و مجهز به دو فیلتر هپا H13‌ است که عموما در دستگاه‌های تصفیه کننده هوا خانگی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ماسک جدید ال‌جی مجهز به حسگر مخصوص تنفس و دو عدد فن است تا بتواند هوای فیلتر شده را در اختیار کاربر قرار دهد. حسگر تنفس بر اساس حجم تنفس و گردش هوا در فضای داخلی ماسک، می‌تواند به صورت خودکار سرعت فن را در یکی از سه حالت تعریف شده، تنظیم کند.

استفاده از فن و حسگر بدین معنی است که ماسک به منبع تغذیه نیاز دارد. ماسک از باتری 820 میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد. براساس اعلام ال جی، باتری در حالت کم مصرف می‌تواند تا هشت ساعت و در حالت پرمصرف تنها می‌تواند دو ساعت شارژ مورد نیاز ماسک را تامین کند.

هر بار شارژ کردن ماسک در حدود دو ساعت زمان می‌برد. قسمت‌های مختلف ماسک قابلیت جدا شدن از یکدیگر را دارند و در نتیجه کاربر می‌تواند به راحتی قسمت‌های مختلف را تمیز یا جایگزین کند.

ماسک جدید با اپلیکیشن  «LG ThinQ» همگام سازی شده و در صورتی که لازم باشد تا فیلترهای ماسک تعویض شوند، از طریق اپلیکیشن به کاربر اطلاع رسانی می‌شود.

یکی دیگر از ویژگی‌‌های جذاب ماسک، بهره‌مندی از چراغ‌های UV-C برای از بین بردن ۹۹.۹ درصد میکروب‌های مضر در عرض ۳۰ دقیقه است. ال جی ادعا می‌کند که این ویژگی باعث می‌شود رطوبت قسمت‌های داخلی ماسک نیز در اثر نفس کشیدن از بین برود.

قرار است ماسک جدید در آسیا و خاورمیانه به بازار عرضه شود. ال‌جی هنوز صحبتی درمورد قیمت و زمان عرضه ماسک تصفیه کننده هوا مطرح نکرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • ali_mlk
    ali_mlk | ۱۵ آبان ۱۳۹۹

    احتمالا برای بازار پر رونق ایران در نظر گرفتنش که با استقبال زیادی قطعا مواجه میشه مگه نه؟

  • فرشید یاری
    فرشید یاری | ۱۴ آبان ۱۳۹۹

    اگه قیمتش تا صد تومن باشه من میگیرم

    • linkin park
      linkin park | ۱۵ آبان ۱۳۹۹

      قطعا زیر صد هزاره، ولیکن تعرفه گمرکی، هزینه واسط خرید از کره جنوبی، هزینه دلال هموطن، سود فروشنده، مالیات، سهم ایران خودرو و سایپا و ... را حساب کن و تا اون موقع با دلار همان موقع میشود علی برکت الله ...

  • Tiger
    Tiger | ۱۴ آبان ۱۳۹۹

    خیلی عالیه، حالا میشه گفت که من یک ماسک با قابلیت اطمینان سازی بالا را دارم، امیدوارم با قیمت منصفانه و حمایت دولت به دست ما مردم برسه

مطالب پیشنهادی