ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سرعت شارژ مگ سیف آیفون ۱۲ مینی پایین‌تر از سایر آیفون‌هاست

اپل که چند هفته پیش از گوشی‌های سری آیفون ۱۲ رونمایی کرد، به تازگی از پشتیبانی آیفون ۱۲ مینی از فناوری شارژ مگ سیف با سرعت ۱۲ وات خبر داده است. نسل جدید گوشی‌های اپل ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۴ آبان ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۰

اپل که چند هفته پیش از گوشی‌های سری آیفون ۱۲ رونمایی کرد، به تازگی از پشتیبانی آیفون ۱۲ مینی از فناوری شارژ مگ سیف با سرعت ۱۲ وات خبر داده است.

نسل جدید گوشی‌های اپل از فناوری شارژ بی‌سیم مگ سیف پشتیبانی می‌کند و در حالی که آیفون ۱۲، ۱۲ پرو و پرو مکس قادر به پشتیبانی از سرعت شارژ ۱۵ وات هستند، برای کوچکترین عضو این خانواده حداکثر سرعت به ۱۲ وات می‌رسد.

سرعت شارژ این محصولات به عوامل مختلفی مانند دما، میزان شارژ باتری و فعالیت سیستم بستگی دارد، با این حال در اسناد رسمی اپل به این موضوع اشاره شده که برای دستیابی به بهترین سرعت شارژ کاربران از شارژر ۲۰ واتی USB-C استفاده کنند.

آیفون ۱۲ مینی

این کمپانی به کاربران توصیه کرده که ابتدا شارژر مگ سیف را به آداپتور وصل کنند و سپس به آیفون ۱۲ متصل کنند. اگر پیش از اینکه مگ سیف را به آداپتور متصل کنید، گوشی شما به این شارژر وصل شود به صورت پیش فرض سرعت شارژ پایینی خواهد داشت تا اینکه برای سه ثانیه آن را از شارژر جدا کنید تا حداکثر سرعت در اختیارتان قرار بگیرد.

در صورتی که از شارژر مگ سیف برای شارژ ایرپاد استفاده کنید، سرعت شارژ به صورت پیش فرض برابر ۷.۵ وات خواهد بود که احتمالا برای شارژ دستگاه‌های سازگار با Qi این سرعت نیز کاهش پیدا می‌کند.

در حال حاضر اپل گوشی‌های آیفون ۱۲ و ۱۲ پرو را وارد بازار کرده، با این حال پیش فروش آیفون ۱۲ مینی و ۱۲ پرو مکس از همین جمعه آغاز می‌شود و ۲۳ آبان وارد فروشگاه‌ها خواهند شد. گوشی کوچک اپل در نسخه پایه از ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد و با قیمت ۶۹۹ دلار به فروش می‌رسد که البته باید شارژر مگ سیف را به صورت جداگانه با پرداخت مبلغ ۳۹ دلار خریداری کنید. اپل از جعبه گوشی‌های خود آداپتور و هدفون را حذف کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی