ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تاریخ رونمایی و رنگ‌بندی احتمالی پرچمداران گلکسیS21 مشخص شد

تاکنون خبرهای غیر رسمی متعددی در مورد زمان رونمایی گوشی‌های سری «گلکسی S21» منتشر شده است. «جان پروسر» یکی از افشاگران معروف، در توئیتر تاریخ رونمایی سه مدل گوشی گلکسی S21 شامل «گلکسیS21»، «گلکسیS21 پلاس» ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۱۴ آبان ۱۳۹۹ | ۱۲:۰۰

تاکنون خبرهای غیر رسمی متعددی در مورد زمان رونمایی گوشی‌های سری «گلکسی S21» منتشر شده است. «جان پروسر» یکی از افشاگران معروف، در توئیتر تاریخ رونمایی سه مدل گوشی گلکسی S21 شامل «گلکسیS21»، «گلکسیS21 پلاس» و «گلکسیS21 الترا» را به همراه رنگ‌بندی احتمالی آنها منتشر کرد.

جان پروسر معتقد است که سامسونگ گوشی‌های هوشمند سری جدید گلکسی S‌ را در رویدادی به تاریخ 25 دی‌ماه (14 ژانویه) رونمایی می‌کند. ظاهرا کاربران می‌توانند در همان تاریخ نیز نسبت به پیش سفارش دستگاه‌های جدید اقدام کنند.

براساس اطلاعات موجود در توئیت این افشاگر معروف، گوشی‌های هوشمند جدید در تاریخ 30 دی‌ماه (19 ژانویه) در رنگ‌های مشکی، سفید، طوسی، نقره‌ای، بنفش و صورتی به بازار عرضه خواهند شد. جالب است در بین رنگ‌ها، خبری از رنگ‌های طلایی و سبز نیست.

چند روز قبل نیز «Ross Young»، از متخصصان دنیای نمایشگر ، در توییتر خود اطلاعاتی درباره رنگ‌بندی سری پرچمدار گلکسی S21 منتشر کرد. به گفته Young کمپانی کره‌ای گلکسی S21 را در رنگ‌های سفید، خاکستری، صورتی و بنفش، S21 پلاس را در رنگ‌های مشکی و نقره‌ای و در نهایت مدل الترا را در طیف‌های رنگی مشکی، نقره‌ای و بنفش روانه بازار خواهد کرد.

آنچه مسلم است، کره‌ای‌ها تصمیم گرفته‌اند گوشی‌های هوشمند سری گلکسی S21‌ را زودتر از موعد همیشگی رونمایی کنند؛ اما زمان دقیق رویداد رونمایی به پارامترهای بسیاری بستگی دارد.

ابتدا گفته شد گلکسی S21 احتمالا تا قبل از پایان سال 2020 معرفی می‌‌شود. سپس در خبرهای دیگری گفته شد سامسونگ قصد دارد یک الی دو ماه زودتر از موعد همیشگی و در دی‌ماه، آخرین گوشی سری گلکسی S را معرفی کند. درنهایت صحبت از رونمایی آن در اوایل سال 2021 مطرح شد و صحبت از تاریخ احتمالی رونمایی پرچمداران در اوایل ماه فوریه به میان آمد.

با وجود همه خبرهای مختلفی که در مورد تاریخ رونمایی گلکسی S21 مطرح می‌شود؛ اما هنوز نمی‌توان به صورت قطعی گفت که کره‌ای‌ها دقیقا در چه تاریخی گوشی هوشمند جدید را معرفی خواهند کرد. باید منتظر باشیم بیبنیم درنهایت سامسونگ در چه تاریخی پرچمداران گلکسی S21‌ را رونمایی می‌کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی