ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نوکیا از چند تلویزیون 4K اقتصادی با سیستم عامل اندروید رونمایی کرد

نوکیا از چندین تلویزیون جدید با سیستم عامل اندروید رونمایی کرد. بیشتر تلویزیون‌ها رزولوشن 4K و استاندارد HDR را ارائه کرده و بازارهای اروپایی را هدف گرفته‌اند. نوکیا از چندین تلویزیون اندرویدی جدید با برند ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۱۴ آبان ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۰

نوکیا از چندین تلویزیون جدید با سیستم عامل اندروید رونمایی کرد. بیشتر تلویزیون‌ها رزولوشن 4K و استاندارد HDR را ارائه کرده و بازارهای اروپایی را هدف گرفته‌اند.

نوکیا از چندین تلویزیون اندرویدی جدید با برند Streamview رونمایی کرده که قرار است در عین مقرون به صرفه بودن رزولوشن 4K و HDR را ارائه کنند. در سبد محصولات نوکیا تلویزیون ۴۳ اینچی 4300A تا تلویزیون ۷۵ اینچی 7500A به چشم می‌خورند.

تلویزیون‌های جدید از پنل LCD برخوردار بوده و قابلیت‌هایی مثل رزولوشن 4K و استاندارد HDR (با استفاده از HDR10) را ارائه می‌کنند. کنترلر آن‌ها از دستیار صوتی گوگل اسیستنت پشتیبانی کرده و با گوشی‌های نوکیا و دیگر گوشی‌های اندرویدی سازگار هستند.

تلویزیون‌های یاد شده از نرخ تازه‌سازی ۶۰ هرتز پشتیبانی کرده و با اندروید ۹ به دست مشتری می‌رسند. از دیگر ویژگی‌های جالب توجه تلویزیون‌های جدید نوکیا می‌توان به LEDهای مایکرو دیمینگ (Micro Dimming)، چهار خروجی HDMI و زمان پاسخ دهی کمتر از ۹.۵ میلی ثانیه اشاره کرد که آن‌ها را برای بازی کردن هم مناسب می‌کنند.

مدل 3200A به پنل ۳۲ اینچی مجهز شده و از سه پورت HDMI برخوردار است. این مدل از رزولوشن 1080p و HDR پشتیبانی کرده برای کاربرانی که به دنبال یک تلویزیون ساده هستند مناسب توصیف شده است.

نوکیا همچنین از یک گیرنده دیجیتال به نام Streaming Box 8000 هم رونمایی کرده که بوسیله آن می‌توان سیستم عامل Android TV را به تقریباً هر تلویزیونی آورد. این محصول از اندروید ۱۰ و پخش محتوا با رزولوشن 4K پشتیبانی کرده و روی ریموت کنترل آن که از گوگل اسیستنت پشتیبانی می‌کند، دکمه‌های سرویس‌هایی نظیر آمازون پرایم ویدیو، گوگل پلی، نتفلیکس و یوتیوب قرار گرفته است.

نوکیا قیمت تلویزیون‌های یاد شده را اعلام نکرده ولی تأکید می‌کند که حتی تلویزیون‌های 4K نیز قیمت پایینی خواهند داشت. گیرنده دیجیتال Streaming Box 8000 با قیمت ۱۱۶ دلار فقط در اروپا روانه بازار خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Hajimmd
    Hajimmd | ۱۴ آبان ۱۳۹۹

    قیمت؟

  • mehdi
    mehdi | ۱۴ آبان ۱۳۹۹

    مقرون به صرفه واسه اوناست همین گیرنده دیجیتال که 116 دلار قیمت داره میشه 3/5 میلیون تازه هزینه گمرکی و سود فروشنده رو هم لحاظ نکردم

مطالب پیشنهادی