ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل: شکاف بین نمایشگر و بدنه پیکسل 5 بخشی از طراحی است

برخی از کاربران تیز بین گوگل بعد از خرید «پیکسل 5» متوجه شکافی بین نمایشگر و فریم دستگاه شدند و نسبت به این موضوع شکایت کردند. اکنون گوگل ادعا می‌کند که شکاف بین نمایشگر و ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۱۴ آبان ۱۳۹۹ | ۱۴:۱۵

برخی از کاربران تیز بین گوگل بعد از خرید «پیکسل 5» متوجه شکافی بین نمایشگر و فریم دستگاه شدند و نسبت به این موضوع شکایت کردند. اکنون گوگل ادعا می‌کند که شکاف بین نمایشگر و فریم گوشی بخشی از طراحی است و تاثیر منفی بر عملکرد دستگاه نمی‌گذارد.

چند روز قبل کانال یوتیوب «PBKreviews» نیز به منظور بررسی این مشکل، گوشی میان رده جدید گوگل را کالبدشکافی کرد و متوجه شد که وجود شکاف موضوعی فراگیر نیست. با این وجود تعدادی از کاربران از وجود شکاف بین نمایشگر و بدنه گوشی خبر داده‌اند.

باتوجه به اینکه پیکسل 5 دستگاهی مقاوم در برابر نفوذ گرد و غبار و آب است، این نگرانی برای آنها پیش آمده است که گوشی به درستی مونتاژ نشده باشد و نتواند در مقابل نفوذ آب مقاومت لازم را داشته باشد.

گوگل در بیانیه رسمی، ضمن تایید وجود شکاف بین نمایشگر و بدنه دستگاه اعلام کرده که این شکاف بخشی از طراحی گوشی است و هیچ تاثیری بر نفوذ گرد و غبار یا آب به داخل گوشی ندارد. در بخشی از بیانیه گوگل آمده است:

« طبق بررسی‌های انجام شده در واحد رسیدگی به شکایت مشتریان و با توجه به اطلاعات بدست آمده از واحد کنترل کیفیت کارخانه، تاکید می‌شود که شکاف بین بدنه و نمایشگر قسمتی از طراحی طبیعی گوشی هوشمند پیکسل 5 بوده است. این شکاف تاثیری در مقاومت دستگاه در برابر نفوذ آب و گرد و غبار ایجاد نمی‌کند و کاربرانی که نسبت به این شکاف نگرانی خاصی دارند، به صورت جداگانه به نگرانی آنها رسیدگی خواهد شد.»

با وجودی که گوگل ادعا می‌کند پیکسل 5 با استاندارد IP68، دچار مشکلی با وجود شکاف نمی‌شود؛ ولی برخی کاربران نگران هستند که گرد و غبار در قسمت شکاف جمع شود. حتی اگر گرد و غبار به داخل دستگاه وارد نشود، همین جمع شدن در ناحیه شکاف هم برای بسیاری از کاربران خوشایند نیست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • abdolali
    abdolali | ۱۴ آبان ۱۳۹۹

    خوبه دارن از ما یاد میگیرن

مطالب پیشنهادی