ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل برای جبران کمبود تراشه از قطعات آیپد در آیفون ۱۲ استفاده می‌کند

گزارش‌ها نشان می‌دهد کوپرتینویی‌ها با کمبود برخی قطعات گوشی‌های آیفون 12 مواجه هستند و مجبور شده‌‌اند از قطعات آیپد برای تامین نیاز خود استفاده کنند. از سوی دیگر اپل برای جبران کاستی‌های تولید خود، 20 ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۱۵ آبان ۱۳۹۹ | ۱۷:۴۰

گزارش‌ها نشان می‌دهد کوپرتینویی‌ها با کمبود برخی قطعات گوشی‌های آیفون 12 مواجه هستند و مجبور شده‌‌اند از قطعات آیپد برای تامین نیاز خود استفاده کنند. از سوی دیگر اپل برای جبران کاستی‌های تولید خود، 20 میلیون دستگاه از آیفون‌های قدیمی سفارش داده است.

امسال اپل، گوشی‌های هوشمند پرچمدار سری آیفون 12 را دیرتر از موعد همیشگی رونمایی کرد. به نظر می‌رسد میزان تقاضای خرید آیفون 12 پرو بیش از حد انتظار بوده است و بر اساس گزارش «Nikkei Asia Review »، اپل با محدودیت‌هایی برای تامین قطعاتی خاص از جمله چیپ پاور‌ و قطعات دوربین لایدار مواجه بوده است.

براساس اعلام دو منبع آگاه، ظاهرا اپل درتلاش است تا برای تامین نیازهای ضروری خود در این مقطع، از قطعات آیپد برای مونتاژ آیفون 12 پرو استفاده کند.

این تصمیم می‌تواند روی تولید دو میلیون دستگاه آیپد که در برنامه تولید امسال اپل قرار دارد، تاثیرگذار باشد. از سوی دیگر، به نظر می‌رسد اپل برای جبران کاستی‌های موجود، از تامین کنندگان نیز درخواست کرده تا بیش از 20 میلیون دستگاه گوشی آیفون 11، آیفون SE و آیفون XR را برای فصل تعطیلات و اوایل سال آینده آماده کنند.

این حجم سفارش معادل حدود بیش از یک چهارم سفارش‌هایی است که امسال اپل برای سری آیفون 12 درنظر گرفته است.  برآوردها حاکی از آن است که کوپرتینویی‌ها حدود 75 تا 80 میلیون دستگاه سفارش می‌گیرند. براساس گزارش «Nikkei Asia»، حجم سفارش‌های آیفون 11 و آیفون SE هر کدام نزدیک به ده میلیون دستگاه است که بسیار بیشتر از حد انتظار است. در مورد حجم سفارش‌های آیفون XR صحبتی مطرح نشده است.

اپل دیگر آیفون 11 پرو یا آیفون 11 پرو مکس را نمی فروشد ولی فروش آیفون 11، آیفون SE و آیفون XR ادامه دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی