ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موبایل اقتصادی گلکسی M12 احتمالا با باتری ۷۰۰۰ میلی آمپرساعتی معرفی می‌شود

سامسونگ طی یک سال گذشته،‌ چندین گوشی هوشمند اقتصادی با باتری‌های ظرفیت بالای 5000 یا حتی 6000 میلی‌آمپرساعت معرفی کرده است. آخرین خبرها نشان می‌دهد کره‌ای‌ها این بار قصد دارند گوشی اقتصادی با باتری 7000 ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۱۵ آبان ۱۳۹۹ | ۱۱:۴۳

سامسونگ طی یک سال گذشته،‌ چندین گوشی هوشمند اقتصادی با باتری‌های ظرفیت بالای 5000 یا حتی 6000 میلی‌آمپرساعت معرفی کرده است. آخرین خبرها نشان می‌دهد کره‌ای‌ها این بار قصد دارند گوشی اقتصادی با باتری 7000 میلی‌آمپرساعت معرفی کنند.

گوشی هوشمندی با چنین ظرفیت باتری می‌تواند به صورت متوسط باتوجه به میزان استفاده از دستگاه تا دو روز شارژ مورد نیاز کاربر را تامین کند.

براساس آخرین گزارش‌های فاش شده از سوی وب‌سایت «91mobiles» به نظر می‌رسد کره‌ای‌ها روی توسعه گوشی هوشمندی با باتری 7000 میلی آمپرساعتی کار می‌کنند. اگر سامسونگ گوشی با چنین ظرفیت باتری به بازار عرضه کند، در اصل ظرفیت باتری آن بیشتر از تبلت‌های شرکت همچون گلکسی تب اکتیو 3 و تبلت 8.4 اینچی گلکسی تب A خواهد بود.

با چنین ظرفیت باتری کاربران می‌توانند به راحتی و بدون نیاز به شارژ کردن گوشی، به مدت دو تا سه روز با آن کار کنند. کاربرانی که از پاوربانک استفاده می‌کنند نیز دیگر در سفرهای کاری و خانوادگی نگرانی نخواهند داشت.

وب‌سایت 91mobiles در کنار انتشار این خبر، تصاویری منتشر کرده که شماره مدل گوشی مذکور یعنی شماره مدل‌های SM-M127F/ SM-F127G را به همراه تصویری از دوربین پنل پشتی چهارگانه آن نشان می‌دهد.

باتوجه به تصویر به اشتراک گذاشته شده ظاهرا خبری از حسگر اثر انگشت در پنل پشتی دیده نمی‌شود. احتمال دارد سامسونگ این گوشی هوشمند را با حسگر اثر انگشت جانبی در دکمه پاور به بازار عرضه کند.

احتمال دارد این گوشی هوشمند گلکسی M12 یا گلکسی F12‌ باشد. در هر صورت احتمالا با موبایلی اقتصادی طرف خواهیم بود؛ چرا که نسخه قبلی گلکسی M12‌ یعنی M11 با چیپست اسنپدراگون 450 به بازار عرضه شده بود و در نتیجه احتمالا M12 نیز ساختاری مشابه داشته و با قیمتی مقرون به صرفه به دست کاربر می‌رسد.

اگر این گوشی هوشمند گلکسی F12‌ باشد، این نخستین بار نیست که شاهد رونمایی از گوشی سری گلکسی F هستیم و پیش از این و در ماه گذشته کره‌ای‌ها گلکسی F41‌ را در هند معرفی کرده‌اند. درنهایت باید منتظر خبرهای بعدی در مورد این گوشی هوشمند با باتری ظرفیت بالا باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی