ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اولین موبایل اقتصادی شیائومی با نمایشگر 120 هرتز و دوربین 108 مگاپیکسلی در راه است

شیائومی احتمالا گوشی‌های جدیدی از خانواده ردمی نوت 9 را معرفی می‌کند که یکی از آنها از نمایشگر 120 هرتز در کنار دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی بهره می‌برد. بر اساس گزارشاتی که در شبکه اجتماعی ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۱۵ آبان ۱۳۹۹ | ۱۸:۳۰

شیائومی احتمالا گوشی‌های جدیدی از خانواده ردمی نوت 9 را معرفی می‌کند که یکی از آنها از نمایشگر 120 هرتز در کنار دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی بهره می‌برد.

بر اساس گزارشاتی که در شبکه اجتماعی ویبو منتشر شده شیائومی قصد دارد اواخر ماه جاری سه گوشی هوشمند جدید رونمایی کند. یکی از این سه گوشی هوشمند قرار است با دوربین 108 مگاپیکسلی رونمایی شود.

بر اساس خبر دیگری که از سوی «Digital Chat Station» مطرح شده یکی از اعضای جدید خانواده ردمی نوت 9 با نمایشگری با نرخ بروزرسانی 120 هرتز معرفی می‌شوند و مانند می 10T نرخ بروزرسانی متغیر خواهند داشت تا به حفظ طول عمر باتری کمک کند.

نرخ بروزرسانی متغیر می‌تواند به صرفه جویی در مصرف باتری کمک کند. در حالت نرخ بروزرسانی متغیر می‌توان باتوجه به محتوایی که مشاهده می‌شود، نمایشگری با نرخ 30 هرتز را در اختیار داشت. نرخ بروزرسانی نمایشگر این دستگاه می‌تواند 30، 48، 50، 60 و 120 هرتز متغیر باشد.

به نظر می‌رسد گوشی هوشمند اقتصادی شیائومی با نمایشگر 6.67 اینچی +FHD و استاندارد گوریلا گلس 5 رونمایی خواهد شد. در کنار شایعه مطرح شده در مورد نرخ بروزرسانی نمایشگر، شایعه دیگری مطرح شده که این گوشی از دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی با حسگر ایزوسل HM2  سامسونگ که شهریورماه معرفی شد، بهره می‌برد.

به نظر می‌رسد دستگاه مذکور احتمالا با باتری 4800 میلی‌آمپرساعتی با فناوری شارژ سریع 33 واتی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • hossein basir
    hossein basir | ۱۵ آبان ۱۳۹۹

    اقتصادی های اینا حکم پرچمدار برای ما داره

مطالب پیشنهادی