ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ؛ جام قهرمانی کال آف دیوتی با جوایز میلیونی

چند هفته‌ای هست که درباره‌ی مسابقات جهانی ورزش‌های الکترونیکی یا esports صحبت می‌کنیم اما این هفته نوبت به جام قهرمانی کال آف دیوتی موبایل می‌رسد که با همراهی انجمن ورزش‌های الکترونیک ایران و کافه بازار برگزار خواهد ...

نفیسه شهبازی
نوشته شده توسط نفیسه شهبازی | ۱۶ آبان ۱۳۹۹ | ۲۰:۰۰

چند هفته‌ای هست که درباره‌ی مسابقات جهانی ورزش‌های الکترونیکی یا esports صحبت می‌کنیم اما این هفته نوبت به جام قهرمانی کال آف دیوتی موبایل می‌رسد که با همراهی انجمن ورزش‌های الکترونیک ایران و کافه بازار برگزار خواهد شد . رقابت دو بخش فردی و گروهی دارد که مرحله‌ی اول آن در روز ۲۲ آبان برگزار می‌شود و جوایزی هم برای آن در نظر گرفته شده. می‌توانید اطلاعات بیشتر و روند ثبت‌نام را از این‌جا پیگیری کنید.رقابت کال آف دیوتی کافه بازار

کاراکترهای بامزه Gear POP را به یاد دارید؟‌ به نظر می‌رسد که باید با آن‌ها خداحافظی کنیم زیرا این هفته مایکروسافت اعلام کرد که به علت هزینه‌های بالای سرور و نگهداری، بازی در روز ۲۶ آپریل ۲۰۲۱ برای همیشه از دسترس خارج می‌شود. البته این دلیل عجیبی است چون مثل بسیاری از بازی‌های دیگر فقط اسم رایگان را بدک می‌کشید و پرداخت‌های درون برنامه‌ای زیادی داشت که در مواقعی بازیکن حتی مجبور بود از آن استفاده کند.gear pop failureآتش  دعوای گوگل و اپیک کمی فروکش کرده بود اما این‌بار سامسونگ با آپدیت جدید Galaxy Apps هیزم این آتش را زیاد کرد. دو سالی می‌شود که سامسونگ استور اختصاصی‌اش را راه‌اندازی کرده تا اگر با گوگل مشکلی پیدا کرد کاربرانش راضی بمانند و حالا در آپدیت جدید کاملا بر فورتنایت تاکید شده به همین دلیل بحث‌ دوباره بالا گرفته و گفته می‌شود که سامسونگ در حال سواستفاده از دعوای اپیک و گوگل است.

یکی از خبرهای پربازدید این هفته هم مرتبط به انتشار بازی موبایلی با اقتباس از کتاب «مزرعه حیوانات» اثر جرج اورول بود. داستان بازی کاملا با توجه به داستان کتاب طراحی شده و بازیکن نقش یکی از حیوانات مزرعه را دارد که باید خواسته‌های سایرین را برآورده یا رد کند و سرنوشت بازی را رقم بزند. طبق اخبار، ۷۵ سال پس از انتشار کتاب، بازی هم در ۲۰ آذر منتشر می‌شود.

بازی XCOM 2 Collection  هم این هفته برای کاربران iOS  منتشر شد. کاربران اندرویدی باید تا سال ۲۰۲۱ منتظر بمانند. بخش مولتی‌پلیر هم ممکن است سال بعد به بازی اضافه شود و احتمال می‌رود که با انتشار بازی برای اندروید همزمان باشد.xcom 2

Space Marshals 3space marsha 3

  • بازی آفلاین است

Space Marshals 3یک بازی در سبک شوتر است که زاویه دید آن از بالا به پایین است و در ادامه‌ی سری Space Marshals منتشر شده. بازی‌های قبلی این سری هم به موفقیت و محبوبیت خوبی دست پیدا کردند و دور از انتظار هم نبود که سومین عنوان این سری منتشر شود.

بازی داستان محور است و فصل به فصل منتشر خواهد شد. فعلا فصل اول در دسترس است و سایر فضل‌ها هم پس از انتشار با پرداخت درون‌برنامه‌ای قابل استفاده خواهد بود.

Space Marshals 3‏

Space Marshals 3‏

سازنده: Pixelbite قیمت: 4.49 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 424.2/321 مگابایت زبان:

TERA: Endless War

TERA: Endless War‏

  • بازی آنلاین است

امسال با حضور TERA کار برای بازی‌های استراتژیک سخت می‌شود چون با یک رقیب قدر روبرو هستند که به این راحتی‌ها از میدان به در نمی‌شود. شما نقش یک قهرمان را بر عهده دارید که باید دشمنش را شکست بدهد و قلمرو آن را تصرف کند.

TERA هیروهای متنوعی دارد و به شما اجازه می‌دهد با هوش مصنوعی مبارزه کنید یا دوستانتان را به بازی دعوت کنید.  در نظرات اولیه بازی متنوع، با کیفیت و راضی‌کننده ظاهر شده است و باید ببینیم آیا این رضایت ادامه می‌یابد؟

TERA: Endless War‏

TERA: Endless War‏

سازنده: JOYCITY Corp قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 980.7/438.8 مگابایت زبان:

Sine the Game Sine the Game

  • بازی آنلاین است

چند روز پیش بود که Lonely Vertex بازی Sine  را منتشر کرد؛‌ یک آرکید رقابتی که باید در آن موج را کنترل کنید و تغییر بدهید به طوری که با هیچ مانعی برخورد نکند.

هر مرحله ۳ هدف دارد که باید کامل شوند،‌ اول کامل کردن مرحله بدون برخورد به موانع است که اولین و مهم ترین هدف است. دومین هدف به پایان رساندن مرحله در مدت زمان مشخصی است که به سرعت عمل بالای بازیکن نیاز دارد و هدف سوم هم جمع کردن تمام نقطه‌هاست. بازی به سرعت عمل و دقت نیاز دارد و اگر از طرفداران این سبک باشید می‌تواند کاملا برایتان راضی‌کننده باشد.

Sine the Game

Sine the Game

سازنده: Lonely Vertex قیمت: 4.13‌دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 261.2/72 مگابایت زبان:

TheOdd1sOut: Let's BounceTheOdd1sOut

  • بازی آفلاین است

افراد معروف هم دیگر پا به عرصه بازی گذاشته‌اند و حالا شاهد طراحی بازی برای یک یوتیوبر معروف هستیم. بازی ایده‌ی بسیار ساده‌ای دارد؛ فقط باید بپرید!

برای گذراندن مراحل باید روی کاراکترها و اشیائی بپرید که سر راهتان قرار دارند و سعی کنید که زمین نیفتید. بیشتر کاراکترهای کارتونی مربوط به ویدیوهایی هستند که James Rallison یا همان TheO.dd1sOut ساخته است. بازی بسیار ساده است اما به این دلیل مورد توجه قرار گرفته که می‌تواند مقدمه‌ای برای حضور اینفلوئنسرها در صنعت گیم باشد.

TheOdd1sOut: Let's Bounce

TheOdd1sOut: Let's Bounce

سازنده: BroadbandTV Corp قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 499/75 مگابایت زبان:

Hassle 1977Hassle 1977

  • بازی آنلاین است

تقریبا کسی نیست که اسم GTA‌ را نشنیده باشد و افراد بسیار زیادی هم تجربه این بازی را دارند و برایشان یک خاطره به حساب می‌آید. احتمالا توسعه دهندگان Hassle 1977 هم از طرفداران GTA‌ بوده‌اند چرا که با الهام از از آن، بازی خود را طراحی کرده‌اند.

بازی زاویه دید بالا به پایین دارد و درباره‌ی شهری به نام Baltic است که نیروی مقاومتش به افراد تازه نفس نیاز دارد تا در مقابل تبهکاران بایستد. بازی فعلا امکان رویارویی با هوش مصنوعی و بازیکنان واقعی را فراهم کرده و به زودی حالت‌های جدید و ویژگی کراس پلتفرم را هم اضافه می‌کند.

Hassle 1977

Hassle 1977

سازنده: Limkernel OU قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 283.9/205 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی