ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تصاویر کیس‌های سری گلکسی S21 چیدمان دوربین را تایید می‌کند

افشاگر معروف «Ice Universe» در توییتر رندرهایی از قاب محافظ «گلکسی S21» و «گلکسی S21 الترا» به اشتراک گذاشته که از زاویه دیگری طراحی پرچمداران جدید سامسونگ را نشان می‌دهد. چند هفته قبل نیز نخستین ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۱۶ آبان ۱۳۹۹ | ۱۷:۲۵

افشاگر معروف «Ice Universe» در توییتر رندرهایی از قاب محافظ «گلکسی S21» و «گلکسی S21 الترا» به اشتراک گذاشته که از زاویه دیگری طراحی پرچمداران جدید سامسونگ را نشان می‌دهد.

چند هفته قبل نیز نخستین رندرهای منتسب به این دو گوشی هوشمند به اشتراک گذاشته شد و اطلاعاتی در مورد طراحی احتمالی آنها فاش کرد.

در نگاه اول، طراحی ماژول دوربین پنل پشتی گلکسی S21 چندان عجیب به نظر‌ نمی‌رسد؛ اما ابعاد بزرگ‌ ماژول دوربین که احتمالا دارای چهار یا پنج حسگر خواهد بود، توجه را جلب می‌کند.

با توجه به تصاویر، در قسمت پشت قاب چرمی گلکسی S21، قسمت دوربین بدون محافظ طراحی شده و دوربین‌های پنل پشتی به خوبی دیده می‌شوند. باتوجه به طراحی دوربین، لبه‌های گوشی در قسمت دوربین، هیچ محافظتی در مقابل ضربه یا سقوط ندارند که شاید زیاد جالب نباشد.

تصویر فاش شده فردی را نشان می‌دهد که گوشی پرچمدار جدید را در دست گرفته و به نظر می‌رسد عکس گرفته شده واقعی است. در تصویر دیگری، قاب محافظ گلکسی S21 الترا نشان داده شده است.

نکته جالب توجه آن است که نسخه الترا به جای پنج لنز مجهز به چهار حسگر دوربین است. حساب کاربری «OnLeaks» ادعا کرده بود که نسخه الترا با پنج دوربین رونمایی خواهد شد. البته اطلاعاتی در مورد حسگر پنجم مطرح نشده است و حدس و گمان‌ها بر این است که این حسگر از نوع ToF باشد. این احتمال هم وجود دارد که سامسونگ نیز مانند اپل نسخه الترا را با سنسور لایدار رونمایی کند.

چند روز قبل، تاریخ رونمایی و رنگ‌بندی احتمالی پرچمداران گلکسیS21 مشخص شد. درنهایت باید منتظر بمانیم ببینیم در رویداداحتمالی 14 ژانویه (25 دی‌ماه) سامسونگ گوشی‌های هوشمند پرچمدار خود را با چه مشخصاتی رونمایی خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی